پگاه آذربایجان شرقی

در راستای افزایش نشاط و سلامت همکاران پگاه رخ داد:

دیدار رئیس هیئت ورزش کارگری استان با مدیرعامل پگاه تبریز

در دیدار مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی با رئیس هیئت ورزش کارگری استان، راه‌های توسعه تعاملات در حوزه ورزش کارگری، بررسی شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این برنامه مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی گفت: کارگران به‌عنوان بخش عظیمی از جامعه، نقش اثرگذاری در صنعت، تولید و رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کنند و بخش مهمی از مباحث سلامت، نشاط محیط کار و ایجاد انگیزه‌های کارگران در موضوع ورزش کارگری نهفته است.

او با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در بحث توسعه امکانات ورزش کارگران و همچنین برپایی مدرسه فوتبال ویژه فرزندان همکاران در اوقات فراغت تابستان، گفت: امر ورزش، سلامت کارگران را تضمین می‌کند و در محیط‌های کاری نیز سبب افزایش انسجام، همدلی، مشارکت و احساس موفقیت می‌شود.

در این نشست همچنین امیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان، ضمن قدردانی از حمایت‌های مجموعه پگاه آذربایجان شرقی در این زمینه گفت: تیم والیبال پگاه آذربایجان شرقی از طرف هیئت ورزش کارگری استان به مسابقات کشوری پیشنهاشده که در صورت موفقیت در این دوره، به مسابقات جهانی کارگری راه پیدا خواهد کرد.

وی همچنین آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در سطوح مختلف، اعلام و در پایان لوح سپاسی از طرف رئیس هیئت ورزش کارگری استان به سید جلال هاتف مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی، اهدا شد.

pegah.ir/n/21694
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا