اخبار صنایع شیر ایران

پگاه، اکسپو ۲۰۲۴ را پرقدرت آغاز کرد

پگاه، اکسپو ۲۰۲۴ را پرقدرت آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه) دیروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسمی با حضور دکتر ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در سالن اجلاس سران، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) افتتاح شد.
صنایع شیر ایران(پگاه) با حضور پر رنگ و پرتوان در این نمایشگاه، میزبان مقامات و بسیاری از بازرگانان کشورهای متعددی از آفریقا، آسیا و اوراسیا بود. پگاه با رویکرد هفتاد سالگی و توسعه بازار در عرصه بین المللی وارد اکسپو ۲۰۲۴ تهران شد و مذاکرات جدی در سطوح دولتی و خصوصی را طوری آغاز کرد که بر اساس پایش تصویری، در گروه محصولی صنایع غذایی، پر بازدیدترین غرفه به حساب می آمد.
ماهینداناندا آلوتاگاماگه وزیر کشاورزی کشور سریلانکا و سید محمد موسوی معاون وزیر صمت ایران مهمان ویژه پگاه بودند و با مدیران ارشد حوزه تولید، صادرات و بازرگانی صنایع شیر ایران به طور جدی مذاکره کردند.
گفتنی است رؤسای اتاق بازرگانی استان های کشور و فعالان بازار جهانی از کشورهای پاکستان، عمان، سوریه، هند، عراق، آفریقای جنوبی، کویت و چندین بازرگان دیگر مهمان از اقصی نقاط دنیا به میزبانی پگاه با مدیران صادرات شرکت های تابعه و حوزه بازرگانی صنایع شیر. ایران ملاقات رو در رو و طولانی را داشتند.همچنین امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳و در حاشیه این نمایشگاه، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در پنل تخصصی مذاکرات B to B شرکت کرد.

pegah.ir/n/25783
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا