پگاه زنجان

در راستای بزرگداشت روز کار و کارگر انجام شد:

جشن بزرگ خانواده “پگاه” در شرکت شیر پاتستوریزه پگاه زنجان برگزار شد

در راستای بزرگداشت روز کار و کارگر انجام شد: جشن بزرگ خانواده “پگاه” در شرکت شیر پاتستوریزه پگاه زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمدحسین عباسی ضمن گرامیداشت هفته کار و تلاش و فرا رسیدن روز جهانی کارگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت در جمع خانواده بزرگ همکاران گفت: منابع انسانی هر سازمان ارزشمندترین و حیاتی ترین رکن آن و سرمایه اصلی شرکت محسوب می‌شود . بر این اساس با تقویت همدلی و هم افزایی درون سازمانی، پویایی و افزایش بهره وری و اثربخشی منابع انسانی، بعنوان استراتژی اصلی مدیریت در سال ۱۴۰۳ هدف گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد و موفقیت ها و برنامه ها و استراتژی های شرکت در سال جاری عنوان کرد: در سال۱۴۰۳ با حمایت های ماندگار دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و اعضاء هیات مدیره و بهره مندی از توان تیم مدیریتی و کارکنان متخصص و کاردان مجموعه پگاه زنجان، با تکمیل و بهره برداری از پروژه های توسعه ای و سرمایه گذاری خطوط جدید تولید و نصب و راه اندازی ماشین آلات جدید بسته بندی و تجهیزات توسعه ای پشتیبانی و زیرساختی ارتقاء تولید، ظرفیت دریافت شیر خام روزانه و رسیدن به هدف اولیه ۱۷۰ تن عملیاتی شده و تاثیر رو به رشد مستقیم آن در شاخص‌های اقتصادی و عملکردی پگاه زنجان تحقق خواهد یافت .
در ادامه وی بیان کرد: رشد و توسعه و اعتلای برند معظم پگاه و توفیقات پگاه زنجان و حضور در بین شرکت های تولیدی موفق و پیشرو صنایع شیر ایران‌ با تلاش و کوشش شبانه روزی تک تک همکاران و همراهی خانواده های معظم کارکنان میسر گردیده است.
احمد حسین غلامی رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از خانواده های صبور و سخت کوش همکاران از همراهی و همدلی آنان در چرخش گردونه صنعت شیر پگاه قدردانی و تشکر نمود.
در ادامه مراسم از همکاران بازنشسته و کارگران نمونه شرکت و بازارگستر شعبه زنجان و فرزندان ورزشکار همکاران که در سال قبل حائز مقام بودن تقدیر وتشکر بعمل آمد.

pegah.ir/n/25727
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا