پگاه آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون استان در دیدار با مدیرعامل پگاه تبریز

پگاه، خوشنام‌ترین مجموعه صنعتی آذربایجان شرقی  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تبریز را یکی از خوشنام‌ترین مجموعه‌های صنعتی این استان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی از انتصاب مدیریت جدید این شرکت ابراز خرسندی کرد.

حسین فتحی اظهار داشت: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند در پیمایش مسیر توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال، تاثیرگذار بوده و دستاوردهای مهمی را نیز برای این حوزه به ارمغان آورد.

فتحی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان گفت: این شرکت به‌عنوان یکی از خوشنام‌ترین مجموعه‌های صنعتی استان در حال فعالیت بوده و علاوه‌بر ایجاد اشتغال، درجهت توسعه ورزش کارگری نیز بسیار موفق عمل کرده است.

در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان استانی، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنعت باشیم.

سیدجلال هاتف تلاش‌های شرکت پگاه برای توسعه بازارهای داخلی و صادراتی را گامی درجهت ایجاد اشتغال پایدار جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم درراستای اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب، به رونق بیش از پیش تولید در استان و کشور کمک می‌کند.

pegah.ir/n/21848
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا