پگاه آذربایجان شرقیشرکت شیرخشک نوزاداخبار صنایع شیر ایران

به حول و قوه الهی خودکفائی شیر خشک نوزاد با برند معظم «پگاه» انجام خواهد شد

به حول و قوه الهی خودکفائی شیر خشک نوزاد با برند معظم «پگاه» انجام خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آرش علاء الدینی عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صنایع شیر ایران از خطور تولید شیر خشک و محصولات پودری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بازدید کرد.
علاء الدینی در نشستی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران پگاه آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت شیرخشک نوزاد شهرکرد پگاه گفت: به حول و قوه الهی و با برنامه ریزی انجام گرفته خودکفائی شیر خشک نوزاد با برند معظم «پگاه» انجام خواهد شد و دستان توانمند متخصصین داخلی و حرکت به سمت دانش بنیان کردن صنعت، ما را به موفقیت می رساند.
وی همچنین گفت: در تلاش هستیم با همت مدیران، کارگران و کارکنان صنایع شیر ایران، نسبت به افزایش ظرفیت تولید تلاش کنیم و این همت بلند جز در سایه برنامه ریزی منظم و کار جهادی مقدور نخواهد بود و با تحقق پروژه D90 دشمنان را نامید و گامی بزرگی به سمت موفقیت و پیروزی بر می داریم .
عضو هیئت مدیره صنایع شیر ایران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: موفقیت انجام عملیات وعده صادق در قلب دشمنان اسلام را پیروزی بزرگی دانست. 
کاظم قلعه معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این نشست، افزایش تولید و موفقیت در تولید محصولات دانش بنیان را بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان شد؛ مجموعه ولایت مدار شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با توان بی بدیل و ظرفیتهای بسیار خوب خود می تواند بیش از پیش جایگاه بلندی در صنعت لبنیات کشور و منطقه داشته باشد.
سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارش عملکرد این شرکت، از توسعه و ایجاد تنوع سبد تولید محصولات در سال جدید خبر داد و ابراز امیدواری نمود با مساعدتهای دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و همت بلند کارگران و کارکنان این مجموعه، شاهد توسعه خطوط جدید، توسعه فروش و همچنین پیشرفت پروژه خودکفائی شیر خشک نوزاد، باشیم.
بازدید از خطوط تولید و پروژه D90، دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم، شهید اکبر زوار جنت و زیارت مقبره نورانی این شهید و شهیدان منطقه شنب غازان تبریز و همچنین دیدار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت دشت مغان، از دیگر برنامه های این بازدید بود.

pegah.ir/n/25800
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا