پگاه گیلاناخبار صنایع شیر ایران

در راستای صیانت از نیروی کار به مناسبت هفته کار و کارگر رخ داد:

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

در راستای صیانت از نیروی کار به مناسبت هفته کار و کارگر رخ داد: بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این نشست سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن قدردانی از تلاش های این مجموعه، بر ارسال بهنگام گزارش‌های این بخش به بازرسی کار شهرستان رشت تأکید کرد. در ادامه این نشست آقاجانی همچنین با اشاره به اینکه هدف قانون مشاغل سخت و زیان آور سالم سازی محیط کار برای کارگران است؛ گفت: بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های مشاور که در زمینه بهسازی محیط کار فعالیت دارند؛ جهت آلاینده سنجی و شناسایی عوامل زیان آور و نهایتاً کاهش و حذف مشاغل سخت و زیان آور می تواند مهم و مؤثر باشد.
کوه نژاد مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات توسعه ای این شرکت و تولید محصولات سلامت محور، برای برگزاری همایش سالانه مسؤلین ایمنی و بهداشت حرفه ای استان، اعلام آمادگی کرد.
شایان ذکر است مدیر روابط کار، رییس اداره بازرسی کار و تیم بازرسی متشکل از کارشناس مسئول و کارشناس بازرسی کار در نشستی با کوه نژاد مدیرعامل پگاه گیلان و مسئول ایمنی این شرکت، دیدار و گفتگو کردند.

 

 

pegah.ir/n/23390
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا