پرتال پخش سراسریپخش و بازارپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

بازدید کارشناسان ارشد سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

بازدید کارشناسان ارشد سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، غلامرضا نیک پور رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان مجموعه بازارگستر پگاه منطقه ۲ و مجموعه شیر پاستوریزه پگاه خراسان، با اشاره به مؤثر بودن این بازدید در خصوص تغییر نگرش و کسب اطلاعات صحیح و بر طرف شدن شبهات رایج در خصوص اخبار نادرست شایع شده در مورد لبنیات، خاطر نشان کرد؛ کارشناسان مدعو به عنوان سفیران سلامت وظیفه ترویج محصولات سلامت محور پگاه و محصولات لبنی با ماندگاری بالا به سایر فرهنگیان و دانش آموزان را خواهند داشت.
سید عباس هاشمی مدیرعامل پگاه خراسان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی دریغ فرهنگیان و تبریک هفته معلم، بر اهمیت مصرف لبنیات برای آحاد جامعه به ویژه کودکان تأکید کرد و گفت: ترویج مصرف محصولات سالم لبنی در جامعه و به ویژه در مدارس می تواند از بروز بیماری های خاموش مانند پوکی استخوان پیشگیری نماید. وی همچنین خواستار افزایش ارتباط آموزش و پرورش با شرکت تولیدی پگاه خراسان شد.
شایان ذکر است این بازدید با همکاری واحد آموزش بازارگستر پگاه منطقه ۲ و شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان برگزار و شرکت کنندگان با فرایند تولید محصولات سلامت محور پگاه نیز آشنا شدند.

pegah.ir/n/23395
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا