شرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاهاخبار صنایع شیر ایران

برگزاری نشست ادواری کارگروه تخصصی بررسی کیفیت محصولات تولیدی شرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاه

برگزاری نشست ادواری کارگروه تخصصی بررسی کیفیت محصولات تولیدی شرکت صنایع بسته بندی فرآورده های شیری پگاه

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه حسینی رئیس اداره کنترل کیفیت صنایع شیر ایران ضمن خیر مقدم و خداقوت به اعضاء حاضر در جلسه و ابراز خرسندی از تشکیل منظم این جلسات از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۴۰۲ در دوره های زمانی ۱،۲،۳،۴ ماهه تاکنون برای تسریع در رفع عدم انطباق ها و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی شرکت بسته بندی در کوتاه ترین زمان ممکن تأکید کرد . حسینی همچنین در ادامه از برگزاری این جلسات به علت کاهش شکایات دریافتی از شرکت های تابعه پگاه به دفتر مرکزی از دوره زمانی ۴ ماهه به دوره ۶ ماهه خبر داد.
احسان کیارشی مدیر کیفیت شرکت صنایع بسته بندی پگاه نیز از مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای رفع عدم انطباق ها و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی شرکت صنایع بسته بندی پگاه گزارشی کوتاه ارائه نمود.
شایان ذکر است جلسه ویدئو کنفرانس بررسی کیفیت محصولات ارسالی به شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران پگاه با حضور دکتر علمداری رئیس اداره HSE & GMP  و حسینی دبیر جلسه و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان ذیربط شرکت صنایع بسته بندی پگاه، برگزار و با توجه به اظهار نظر مدیران کیفیت شرکت های تابعه پگاه در خصوص استفاده از تولیدات شرکت صنایع بسته بندی و امتیازات اعلام شده در این جلسه، میانگین امتیاز رفع عدم انطباق ها و ارتقاء کیفیت محصولات را ۸۵ درصد و کسب رتبه گرید B را موفقیتی قابل توجه دانست.

 

pegah.ir/n/23384
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا