با این نوشیدنی مغزتان بهتر کار می‌کند

آشنايی با خواص شير توت فرنگی

شیر توت فرنگی به دلیل مواد مغذی موجود در شیر و توت فرنگی، موجب بهبود عملکرد مغز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شیر توت فرنگی نوعی نوشیدنی بر پایه شیر است که با افزودن توت فرنگی تازه، شربت توت فرنگی یا پودر توت فرنگی به شیر و اضافه کردن مقداری شکر به آن، تهیه می‌شود. ترکیب شیر و توت‌فرنگی تقریبا جدید است ولی رفته رفته، شیر توت فرنگی در حال تبدیل شدن به یکی از نوشیدنی‌های محبوب در جهان است.

شیر توت فرنگی برای سلامتی بسیار مفید است، چرا که توت فرنگی با مواد معدنی و ویتامین‌های سالم و مغذی غنی شده است و ترکیب آن با شیر، فوائد این نوشیدنی را دو چندان می‌کند.

توت‌فرنگی سرشار از مواد سم زدا و آنتی اکسیدان‌ها است که می‌توانند در مقابله با مشکلات نقرس و ورم مفاصل کمک کنند.

کمبود برخی از مواد معدنی و ویتامین‌ها در بدن برای سلامت چشم مضر است. با مصرف شیر توت فرنگی، بدن قادر به دستیابی به آنتی اکسیدان‌های مفید و مواد مغذی است که به بهبود سلامت چشم کمک می‌کنند.

فلاونوئیدهای موجود در توت‌فرنگی، به شیر توت فرنگی خاصیت ضد سرطانی و آنتی‌اکسیدانی می‌دهد، از این روی در پیشگیری از انواع سرطان کمک می‌کند.

 تأثیر مثبت توت‌فرنگی روی پوست را نمی‌توان نادیده گرفت. توت‌فرنگی در درمان آکنه مفید است و از ایجاد لکه‌های زشت و جوش‌های پوستی جلوگیری می‌کند و به طور طبیعی از شر لکه‌ها و جوش‌های پوستی خلاص خواهید شد. همچنین تأثیر شرایط بد محیطی بر روی پوست، با مصرف شیر توت ‌فرنگی رفع می‌شود.

از آنجا که شیر طعم‌دار با میوه حاوی مقادیر زیادی فیبر، ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های کافی است، تصور می‌شود که بدن را از بیماری‌های قلبی محافظت می‌کند.

توت‌فرنگی سرشار از پتاسیم و منزیم است، از این روی سبب جلوگیری از ایجاد فشار خون در افراد می‌شود. از طرفی طعم و رنگی که توت‌فرنگی به شیر می‌دهد، باعث تحریک کودکان به مصرف این نوشیدنی مقوی می‌شود. همچنین فولیک اسید موجود در عصاره توت‌فرنگی، باعث کمک به درمان افسردگی می‌شود.

همه از طعم و مزه خوب شیر توت فرنگی لذت می‌برند و همین مسئله موجب می‌شود افراد بیشتر به خوردن شیر رغبت پیدا کنند بنابراین به جلوگیری از نقص‌های مادرزادی و عفونت ناشی از سرماخوردگی کمک می‌شود.

شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این محصول که تلفیقی از شیر کامل و میوه سرشار از کلسیم، فسفر، انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها است را تولید و عرضه می‌کند. در این محصول کنستانتره توت فرنگی با درصدی از شیر ترکیب و در نتیجه طعمی طبیعی به دست می‌آید.

روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

#پگاه
#شرکت_صنایع_شیر_ایران

pegah.ir/b/2541
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا