اخبار شرکت های تابعه پگاهآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

توسط مدیرعامل صنایع شیر ایران رخ داد:

بازدید از مجهزترین کارخانه لبنی کشور

دکتر حسینی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به اتفاق هیئتی متشکل از معاونین و مدیران ارشد دفتر مرکزی روز یکشنبه ۴ شهریور ماه سال جاری از دستاوردهای شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی بازدید به عمل آوردند.


دکتر حسینی ضمن بازدید از تولیدات محصولات جدید پگاه آذربایجان غربی شامل انواع دسرهای شیری، آبمیوه ، پنیر با فرمولاسیون جدید ، اقدامات صورت گرفته در این خصوص را حائز اهمیت خوانده، بر حضور ویترینی محصولات در بازار سطح کشور تاکید کرد.

تولید و توسعه انواع محصولات جدید ، الگو برداری از مدل موفق تولید شیر ESL  پگاه ارومیه توسط کارخانه های تولیدی گروه،توسعه سکوهای دریافت شیر و افزایش صادرات از جمله برنامه های پگاه آذربایجان غربی در سال جاری خواهد بود.

این شرکت دارای بالاترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات لبنی در کشور می باشد. کلیه محصولات این شرکت با ماشین آلات به روز اروپایی تولید می گردند.
تولید آبمیوه و انواع دسر های لبنی از استراتژی های این شرکت می باشد.

توسعه بسته بندی های جدید آسپتیک و تولید محصولات جدید با مشارکت و تحت برند و لیسانس شرکت های اروپایی آغاز خواهد شد.

گفتنی است پگاه آذربایجان غربی یکی از مجهزترین کارخانه های شیر در کشوربشمار می رود که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با زیربنای ۲۹ هزار متر مربع وبا سرمایه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال بنا گردیده که قادر به دریافت وفرآوری روزانه ۴۵۰ تن شیر است.

اتوماسیون و استاندارد سازی بالا و تکنولوژی جدید در تأسیسات و ساختمان و خطوط تولید و تنوع تولیدات و ظرفیت بالای تولید از جمله ویژگی های مهم این کارخانه می باشد .

کسب نشان ایمنی و سلامت (سیب سبز) از وزارت بهداشت برای سومین سال متوالی و واحد نمونه کیفی در سطح ملی طی سالهای ۹۱ و ۹۵ از افتخارات این شرکت بشمار می رود.

pegah.ir/n/4940
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا