اخبار شرکت های تابعه پگاهکشت و صنعت و دامپروریاخبار صنایع شیر ایران

توسط مدیر عامل صنایع شیر ایران صورت گرفت:

بازدید از کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس

 

روز یکشنبه مورخ ۴ شهریور ماه ۹۷ دکتر حسینی و همراهان از مجتمع کشت و صنعت پگاه سلماس بازدید نمود و در جلسه اداری شهرستان سلماس حضور یافت.

مهندس اخلاقی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس ضمن خوش آمدگویی ، گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد در سال پیش روپروژه پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

همچنین اخلاقی افزود این مجتمع به لحاظ نو پا بودن و طراحی آن با آخرین سیستم های نوین دامپروری و کیفیت عالی تولید یکی از بهترین واحدهای کشت و صنعت و دامپروری بشمار می رود که علاوه بر امر تولید در اشتغالزایی و نیز اصلاح نژاد دام های منطقه نقش بسزایی را ایفا نموده است.

همچنین با بهره برداری این طرح این شرکت توانسته بخش اعظمی از مواد اولیه شیر خام صنعتی کارخانجات شیر پاستوریزه پگاه را تامین نماید.

در ادامه اصغری فرماندار شهرستان سلماس آمادگی مجموع فرمانداری و سایر دستگاههای اجرائی در حمایت از پروژه را اعلام نمود.

در ادامه جلسه دکتر حسینی در راستای سیاست های کلان وراهبردی دولت خدمتگزار و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت برداشتن گام های بلند و تاثیر گذار در زمینه اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی، خودباور ملی، رونق اقتصادی ، تاثیرات مثبت در اقتصاد ملی، سلامت و بهداشت عمومی ، شرکت صنایع شیر ایران اقدام به تاسیس شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه در شهرستان سلماس نموده است.

دکتر حسینی افزود با وجود تحریم های ناعادلانه همچنان شرکت پگاه با قوت بیش از پیش به راه خود ادامه می دهد و این تحریم ها نه تنها خللی در تولید منجر نشده است بلکه فرصتی شده است که بتوانیم از تویدات داخلی استفاده نموده و با سربلندی اعلام کنیم ما می توانیم و انجام دادیم و همچنین اشاره نمود در زمینه صادرات نیز مجموع صنایع شیر ایران عملکرد درخشانی را داشته ایم.

 

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس :

ظرفیت ۲۰۰۰ راس گاور شیری مولد درسال اواخر سال ۹۵ در فاز یک با اعتباری معادل ۴۶۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۱.۶ هکتار باتولید شیر روزانه ۸۰ تن به بهره برداری رسید.


بازدید از پگاه سلماسبازدید از پگاه سلماس
 

بازدید از پگاه سلماسبازدید از پگاه سلماس
 


بازدید از پگاه سلماس

pegah.ir/n/4930
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا