اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه خوزستان

نماینده مردم شوش در بازدید از پگاه خوزستان:

پگاه خوزستان ظرفیت توسعه در صنایع پایین دستی را دارد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان، در سایه تعامل و همدلی، ظرفیت توسعه و سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی را دارد و از این اقدام پگاه خوزستان، حمایت می شود.

به گزارش روابط عمومی وامور بین اللمل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با ۲۶ دی‌ماه، سالروز تاسیس شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و رئیس کمیته صندوق بازنشستگی مجلس شورای اسلامی، در جمع مدیرعامل، معاونین و همکاران پگاه خوزستان، ضمن اعلام این مطلب افزود: شیر و فرآورده‌های لبنی یک محصول استراتژیک در راستای توسعه سلامتی کشور، است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود از ظرفیت وزارت تعاون و صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی در راستای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی پگاه خوزستان استفاده شود، افزود: اولویت مجلس شورای اسلامی، حمایت از بخش صنعت در این استان، است.

کعب عمیر به چالش حوزه اشتغال و قراردادهای کارگری نیز پرداخت و تصریح کرد: تعدد قراردادهای کارگری یکی از چالش‌‍‌‌های بخش اشتغال در کشور است که در کمیسیون اجتماعی در دست بررسی است تا تنها ۱ یا ۲ قرارداد کار با کارگران و سایر کارکنان شاغل در واحدهای تولیدی، منعقد شود.

سید حسین موسوی مدیرعامل شرکت پگاه خوزستان نیز گزارشی از وضعیت شیرخام، منابع انسانی، تولید، بازار و برنامه‌های توسعه شرکت را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: پگاه خوزستان در راستای شتاب بخشی به روند تولید و اشتغال و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید و کارآفرینی نیازمند پشتیبانی و حمایت است.

pegah.ir/n/14183
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا