پگاه خوزستان

انتخابات شورای کارگری شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان برگزار شد

انتخابات شورای کارگری شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان با همکاری واحد تشکلات کارگری و کارفرمایی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خبر داد. مهدی عبدالخانی روز شنبه اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی کار شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان با همکاری واحد تشکلات کارگری و کارفرمایی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان با حضور پرشور ۲۰۰ نفر از کارگران، کارشناسان و نمایندگان مدیریت این شرکت در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.
وی همچنین گفت: از بین یازده کاندیدای تائید شده توسط هیات تشخیص صلاحیت، مهدی احمدی ۱۱۱ رای، مجتبی پناهی ۱۰۷ رای، سعید ظهیری ۸۹رای وعلی علیزاده با۷۵ رای بعنوان اعضای اصلی و آقایان احمدبرمکی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند.
مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان با اشاره به اهمیت ویژه همراهی و تعامل در بین مدیریت و شورا درحل مشکلات و اداره امورات شرکت، خدمتگزاری در این عرصه را امانتی بس با ارزش توصیف کرد و از شورای جدید خواست تا ضمن دقت نظر، با اعمال بررسی‌های لازم، زمینه ارائه پیشنهادات علمی و عملی سازنده را در شرکت فراهم نموده و با برگزاری جلسات هم فکری، ایرادها و موانع کار را به اطلاع مدیریت شرکت برسانند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: نقش شورا در پیشبرد امور شرکت و رفع مسائل پرسنلی بسیار مهم و حائز اهمیت است و همکاری میان این دو گروه قطعاً تاثیر بسزایی در بهبود روند توسعه شرکت داشته و در این راستا با تکیه بر همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه، به عنوان رمز موفقیت شورا تاکید کرد.

pegah.ir/n/24376
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا