اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه لرستان

در راستای کسب گواهی حلال در شرکت تابعه پگاه انجام شد:

بازدید نماینده فقیه ناظر در امر حلال سازمان ملی استاندارد از پگاه لرستان

مشاور و نماینده فقیه ناظر در امر حلال سازمان ملی استاندارد ، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در راستای صدور گواهی حلال برای دو محصول شیر پاستوریزه و پودر شیر خشک، حجت الاسلام محمدی کیا مشاور و نماینده فقیه ناظر در امر حلال و محمد حسین شجاعی مشاور ریاست سازمان ملی استاندارد در امور حلال، از خطوط تولید شرکت پگاه لرستان، بازدید کردند.

حجت الاسلام محمدی کیا ، ضمن تقدیر از رویکرد سلامت محور بودن محصولات پگاه، حفظ امنیت و سلامت غذایی را کاری ارزشمند، توصیف کرد.

وی افزود: مشتری انتظار دارد محصول غذایی که خریداری کرده را با خیال راحت مصرف کند و تلاش شرکت پگاه در زمینه‌ امنیت غذا و سلامت محور بودن، ستودنیست.

محمد حسین شجاعی نیز ضمن قدردانی از تعامل مثبت پگاه لرستان با اداره استاندارد، افزود: در امر گواهی حلال، کیفیت حلال، طهارت و حلیت مواد غذایی باید رعایت شود که در استاندارد ایزو ۱۲۰۰۰ حدود آن مشخص شده است.

حشمت الله بهرامی مدیرعامل پگاه لرستان نیز تصریح کرد: هدف‌گذاری در پگاه لرستان، توسعه صادرات به کشورهای همسایه و اروپایی است که در این راستا، زیر ساخت‌های لازم از جمله دریافت نشان‌ها و مجوزهای مورد نیاز انجام شده که مهمترین آن، اقدامات تجهیز و نوسازی شرکت به جهت اخذ کد IR جهت صادرات به کشورهای اوراسیا است.

pegah.ir/n/14199
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا