ویژه‌هاپگاه همداناخبار صنایع شیر ایران

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از پگاه همدان

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از پگاه همدان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت در سلسله دیدارهای استانی خود در ابتدای سال جدید، به همراه هیئتی از معاونین و مدیران ارشد ستادی و تابعه پگاه، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان بازدید کرد.
مدیرعامل صنایع شیر ایران در این دیدار ضمن تبریک حلول بهار قرآن و بهار طبیعت، تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه برند معظم « پگاه » را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد که در سایه الطاف الهی و همدلی، هم افزایی و تلاش، رشد بیش از پیش تولید محصولات سلامت محور و تأمین نیاز مصرف کنندگان در سطح کشور را شاهد بود.
عبدالامیر باروتکوب همچنین با بیان این مطلب که شرکت پگاه همدان با دارا بودن بخش های مختلف مانند سردخانه های زیر صفر می تواند در تولید پنیر اولیه و پنیر پیتزا بهره برداری مناسبی را داشته باشد بر تبیین اهمیت جایگاه واحد تحقیق و توسعه، بر تولید محصولات جدید و متمایز در راستای بهبود ارزش سبد محصولات شرکت پگاه همدان تأکید کرد.
محمد رضا سرائیان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز به مدیرعامل صنایع شیر ایران و هیئت همراه، به بیان گزارش عملکرد ده ماهه شرکت پرداخت و از رهنمودهای مدبرانه و حمایت های مدیرعامل صنایع شیر ایران از شرکت پگاه همدان تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است در این دیدار، حسن زنوزی معاون هماهنگی امور شرکت‌ها، عبدالله کاشانی زاده مدیرعامل شرکت پخش سراسری پگاه، جواد اورسجی مشاور مدیرعامل صنایع شیر ایران، عظیمیان معاون مالی اقتصادی شرکت پخش سراسری و بهرامیان معاون فروش شرکت پخش سراسری حضور داشتند.

 

pegah.ir/n/25715
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا