پخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

توسط بازار گشتر پگاه رخ داد:

جشنواره فروش پوشش ۱۰۰ درصدی سوپرمارکت ها

سازمان های فروش قلب تبنده شر کت های تولیدی در بازار هستند. پویایی، نشاط و رقابت به عنوان موتور محرکه سیستم فروش همیشه مورد توجه مدیران عامل بوده است.


شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، با رسالت پوشش ۱۰۰ درصدی تمام سوپر مارکت ها در بازار ، اقدام به برگزاری یک کمپین رقابتی فروش بین شعبات منطقه نمود، در این کمیپن توانست به عملکرد پوشش ۹۷٫۵ درصدی در سطح منطقه دست یابد.

قطعا یکی از دستاورد های بزرگ این کمپین رقابتی فروش بالا رفتن ارزش سرمایه اجتماعی برند و  متعاقب آن افزایش ارزش دارایی برند معظم پگاه است.

از دستاورهای جانبی این جشنواره فروش می توان به برخی از مهمترین دستاورد های ذیل اشاره نمود.

 

۱-افزایش رضایت مندی مشتریان از وضعیت توزیع محصولات.

۲-به روز رسانی بانک اطلاعات مشتریان.

۳- افزایش پویایی و نشاط در تیم های عملیاتی.

۳- افزایش تعداد مشتریان در خانواده برند معظم پگاه.

۴- شناسایی دقیق تر نیاز مشتریان.

۶-  افزایش راندمان آموزش پذیری نیرو های عملیاتی به جهت ایجاد رابطه تعاملی بهتر با مشتریان.

۷- تهیه فیلم های آموزشی تخصصی جهت نیروهای عملیاتی در رابطه با محصول شناسی و مزیت شناسی.

۸- برگزاری نمایشگاه های تخصصی کاربردی آشنایی با محصولات جدید شرکت های تولیدی.

۹-بهبود سیستم توزیع و پخش محصولات.

۱۰- تهیه اپلیکشین های حرفه ای در زمینه تحقیقات بازار .

۱۱- تولید اطلاعات در قالب داشبورد هوش تجاری به جهت پیاده سازی سیستم های CRM و CLV.

 

در این کمیپن  علاوه بر دستاورد های عملیاتی و جانبی، پیشنهاد های ارزشمندی هم  از بازار و مشتریان به سازمان فروش ارائه شد، که قطعا با استفاده از نیرو های خلاق و پویای شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه و پیاده سازی آن می توان در تحقق هر چه بیشتر اهداف سازمانی و اعتلای برند معظم پگاه نقش شایانی را ایفا نماید.

pegah.ir/n/6551
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا