شرکت شیرخشک نوزاداخبار صنایع شیر ایران

حضور شرکت شیر خشک نوزاد پگاه در دوازدهمین همایش و نمایشگاه مکمل های غذایی و رژیمی تهران

حضور شرکت شیر خشک نوزاد پگاه در دوازدهمین همایش و نمایشگاه مکمل های غذایی و رژیمی تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در حاشیه این نمایشگاه علیرضا رستمی سرپرست امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل به همراه جمعی از مسئولین از غرفه پگاه (اولتراپاور ) بازدید کردند. صفدر شمس هفشجانی مدیرعامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه نیز در این بازدید به بیان مسائل و مشکلات در خصوص تولید مکمل ها و فرآورده های طبیعی و ورزشی پرداخت.
شایان ذکر است با توجه به افزایش گرایش عموم مردم به مصرف مکمل‌های غذایی، ورزشی و رژیمی طی سال‌های گذشته، سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی به صورت سالانه همایش مکمل‌های غذایی، رژیمی و ورزشی را با حمایت سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی مرتبط برگزار می‌نماید. دوره دوازدهم این رویداد با هدف تبیین نقش مکمل‌ها در سلامت جامعه، افزایش آگاهی جامعه نسبت به نحوه مصرف منطقی آن‌ها، فرهنگ‌سازی و استفاده صحیح از مکمل‌ها و طراحی زنجیره تأمین سالم برنامه‌ریزی شده است.
دوازدهمین همایش و نمایشگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی که با محوریت تضمین سلامت و کیفیت مکمل ها و فرآورده های طبیعی و ورزشی از ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین در مرکز همایش های هتل المپیک تهران و با حضور اصحاب رسانه جهت بازتاب مسایل و معرفی صنایع تولید مکمل و فرآورده های طبیعی می باشد؛ شرکت نمود.

pegah.ir/n/25748
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا