پگاه آذربایجان شرقی

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد

تجلیل پگاه تبریز از برگزیدگان مسابقات فوتبال

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل شرکت در هفته گرامیداشت ورزش و تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به همکاران این مجموعه گفت: طبق استانداردهای مدیریتی، کارکنان نیازمند روحیه مناسبی هستند تا بتوانند بازده کاری خود را افزایش داده و با شادابی و نشاط در محیط کار حاضر شده و با علاقه بیشتری به کار و فعالیت بپردازند.

سیدجلال هاتف در این‌باره افزود: سلامت بدن و وضعیت جسمانی مطلوب، یکی از مهمترین مسائلی است که همکاران باید در هنگام انجام فعالیت‌های شغلی خود، به آن توجه داشته باشند.

هاتف به همگان توصیه کرد تا با انجام ورزش‌های مناسب به‌صورت منظم و روزانه، علاوه‌بر کمک به سلامت جسمانی، روز کاری پرنشاط و شادابی را نیز داشته باشند.

در ادامه این مراسم تیم واحد دوغ به‌عنوان تیم اول مسابقات، تیم پاستوریزه، مقام دوم و تیم لجستیک شرکت پخش سراسری بازارگستر منطقه یک شعبه تبریز به‌عنوان تیم سوم معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

همچنین از ابوالفضل رضوی و پوریا غفاری به‌عنوان کادر داوری، امیر تردست و محمد محمودی به‌عنوان بازیکنان اخلاق و احمد بدری تراکمه، محمدحسین خطیبی، سلیمان رحیمی، رسول حیدری، حامد اکبری‌نژاد، بهزاد علیزاده و سعید قاسم‌زاده به‌عنوان عوامل اجرایی این دوره از مسابقات، تجلیل شد.

pegah.ir/n/21856
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا