پگاه آذربایجان شرقیاخبار بین المللآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

در نمایشگاه جهانی حلال رخ داد:

بازدید معاون وزیر تجارت کشور ترکیه از سبد محصولات و توانمندیهای صادراتی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

در نمایشگاه جهانی حلال رخ داد: بازدید معاون وزیر تجارت کشور ترکیه از سبد محصولات و توانمندیهای صادراتی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه)، چگینی مدیرکل اقتصاد مقاومتی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر اقتصاد کشور ترکیه ضمن معرفی توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید فرآورده های لبنی، بر ایجاد توسعه صادرات در اقلام مختلف فرآورده شیری و محصولات پودری شیری تاکید کرد.
وی همچنین محصولات تولیدی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) را به عنوان یکی از برندهای خوش نام در زمینه تولید با کیفیت و ایمن لبنیات در خاورمیانه توصیف کرد که با آخرین استانداردهای جهانی و ماشین آلات روز، تولید و به بازارهای بین المللی صادر می شود.
چتین علی دونمز معاون وزیر تجارت کشور ترکیه با حضور در غرفه صنایع شیر ایران، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مقامات کشورمان و همچنین آشنایی با تولیدات برند معظم پگاه خاطر نشان شد؛ گسترش همکاری های تجاری در کنار رفع موانع صادرات می تواند به تبادلات مالی و اقتصادی بیش از پیش دو کشور دوست و همسایه، کمک نماید.
وی همچنین با اشاره به پیوند دوستی دو ملت گفت: نمایشگاه جهانی حلال فرصت مناسبی برای هم افزایی کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
همچنین عباس شهسواری مدیر روابط عمومی شرکت صنایع ایران نیز گزارش کاملی از زنجیره ارزش تامین، شامل توانمندی شرکتهای کشت و صنعت و دامپروری، تولید انواع بسته بندی، شرکتهای تولید فرآورده های شیری و شرکت بازرگانی در حوزه صادرات و تامین مواد اولیه و فرآورده های حلال از جمله تولید و صادرات انواع محصولات پودری شیری و همچنین خامه، کره، روغن کره زرد حیوانی و مبادلات تولیدی از سوی دو طرف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بازدید از مجموعه های تولیدی صنایع شیر ایران و متقابلا بازدید از توانمندی شرکتهای لبنی کشور ترکیه نیز در برنامه ریزی آتی، قرار گرفت.
در این نشست، نماینده ویژه حلال در کشورمان. سازمان توسعه تجارت و رئیس سازمان استاندارد ترکیه و ریاست نمایشگاههای بین المللی ترکیه از میهمانان این نشست تخصصی در غرفه برند معظم پگاه در نمایشگاه جهانی حلال بود. همچنین در پایان این نمایشگاه در پاویون جمهوری اسلامی ایران گواهینامه جهانی حلال در غرفه اختصاصی صنایع شیر ایران به برند معظم (پگاه) در این رویداد جهان اسلام، اعطاء شد.
شایان ذکر است برگزاری نشست های تخصصی تجاری بی ۲بی با کشورهای مختلف اسلامی و ثبت پرسشنامه سفارشات صادرات از شرکت کنندگان و معرفی تولیدات با کیفیت صادراتی برند معظم پگاه در این رویداد جهانی و نمایش کلیپ های معرفی محصولات، از دیگر بخشهای فعال در نمایشگاه حلال کشور ترکیه بود.

pegah.ir/n/25315
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا