پگاه آذربایجان شرقی

در پی کسب مقام نایب قهرمانی تیم والیبال پگاه آذربایجان شرقی رخ داد

اعطای نشان رسمی فدراسیون ورزش کارگری به مدیرعامل پگاه تبریز

در پی کسب مقام نایب قهرمانی تیم والیبال پگاه آذربایجان شرقی، نشان رسمی فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران به مدیرعامل پگاه تبریز تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران در مراسم اهدای این نشان در دیدار با مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی گفت: هدف ما توسعه ورزش کارگری درراستای حفظ سلامت و تندرستی جامعه کارگری است.

جواد رمضی، قهرمان‌پروری و کسب جایگاه در عرصه‌های بین‌المللی را از دیگر اهداف این فدراسیون برشمرد.

رمضی با ابراز خرسندی از کسب موفقیت نایب قهرمانی تیم والیبال پگاه آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری والیبال کارگران، تصریح کرد: امروزه بیشتر فعالیت‌های ورزشی کارگران در قالب رویدادهای قهرمانی خلاصه می‌شود اما هدف نهایی باید ورزش در محیط کاری باشد تا بتوانیم ورزشکاران نخبه را شناسایی و درجهت توسعه ورزش کارگری، گام‌های مهمتری برداریم.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران در این شرکت گفت: پگاه تبریز درراستای ایجاد نشاط سازمانی و هم‌افزایی بین کارگران و کارکنان، نسبت به ایجاد و توسعه ورزش کارگری اهتمام ورزیده و بی‌تردید اهمیت دادن به این بخش می‌تواند در افزایش انسجام در محیط کار نیز موثر باشد.

سیدجلال هاتف با اشاره به امکانات ورزشی این مجموعه شامل سالن ورزشی سرپوشیده، زمین چمن و فراهم کردن امکانات ورزشی خارج از مجموعه، تشکیل مدرسه فوتبال ویژه هنرآموزان پسر همکاران و اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات مختلف ورزش کارگری را نیز ازجمله فعالیت‌های شرکت پگاه آذربایجان شرقی در این راستا دانست.

در ادامه، بازدید از امکانات ورزشی، حضور در مسابقات فوتبال کارکنان شرکت با همراهی بیژن خراسانی، نائب رئیس فدراسیون ورزش کارگری و ابوالفضل امیدی، رئیس هیأت ورزش کارگران استان آذربایجان شرقی و دیدار با ورزشکاران این مجموعه از دیگر برنامه‌های حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران بود.

گفتنی است، پیش از این هم اعضای هیئت ورزش کارگری استان به‌دلیل حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت پگاه آذربایجان شرقی از ورزش کارگری، با اهداء لوح تقدیر و تندیس از وی قدردانی کردند.

pegah.ir/n/21860
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا