پگاه آذربایجان شرقی

به‌منظور یکسان‌سازی روش‌های آزمون محصولات تولیدی پگاه برگزار شد

برگزاری کمیته تخصصی آزمایشگاه‌ها در پگاه تبریز

به‌منظور یکسان‌سازی روش‌های آزمون محصولات تولیدی پگاه و ارتقاء سطح کیفیت نتایج آزمایشات، کمیته تخصصی آزمایشگاه‌ها در محل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با حضور کارشناسان و متخصصان واحد آزمایشگاه شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران و با هدف یکسان‌سازی روش‌های آزمون محصولات تولیدی پگاه و ارتقاء سطح کیفیت نتایج آزمایشات، کمیته تخصصی آزمایشگاه‌ها در محل پگاه تبریز برگزار شد.

سیدجلال هاتف، مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای این کمیته گفت: کیفیت یکی از مهمترین بخش‌های تولید در این مجموعه بوده و آزمایشگاه‌های این شرکت با دارا بودن استاندارد جهانی ایزو۱۷۰۲۵، تجهیزات مدرن و حضور متخصصان  آزمایشگاهی، به‌عنوان آزمایشگاه مرجع صنایع غذایی شناخته می‌شوند.

در ادامه این نشست، سیده‌مریم نوربخش، مسئول برگزاری کمیته تخصصی آزمایشگاه‌ها ضمن قدردانی از مدیرعامل و همکاران مجموعه پگاه آذربایجان شرقی برای میزبانی این نشست تخصصی، اظهار داشت: در این جلسه آزمون‌های میکروبی توتال کانت، کلی فرم، کپک و مخمر مورد بررسی قرار گرفت و دستورالعمل انجام آزمون‌های یاد شده نیز تدوین شد.

pegah.ir/n/21864
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا