اخبار شرکت های تابعه پگاهپرتال پگاه تهران

با هدف بررسی و بهبود پروژه‌های فنی پگاه رخ داد

برگزاری ممیزی فنی و مهندسی پگاه تهران

مراسم اختتامیه ممیزی فنی و مهندسی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این ممیزی با هدف پایش و بررسی وضعیت جاری حوزه فنی و مهندسی و استخراج فرصت‌های بهبود در محاسبات و پروژه‌های انجام شده، صورت گرفت.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره ممیزی فنی پگاه تهران، به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران حوزه فنی مهندسی و پروژه‌های شرکت صنایع شیر ایران، برگزار شد .

این ممیزی در دو حوزه اصلی “فنی تولید” و “تاسیسات” و ۲۲ زیر شاخه، با محوریت تهیه گزارش از اقدامات موثر انجام شده، رفع نواقص ممیزی‌های قبلی، عدم انطباق‌های فعلی و تکمیل چک لیست‌های مرتبط، به انجام رسید.

این ممیزی با بیان شاخص‌های اصلی و روند طی شده توسط معاون فنی و مهندسی شرکت پگاه تهران و توضیحات تکمیلی مدیران شرکت صنایع شیر ایران آغاز و پس از آن گزارش واحدهای مختلف توسط ممیزان هر حوزه، ارائه شد.

در این برنامه، سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز، تصریح کرد: ممیزی‌ها و نظارت‌های مستمر و دقیق کارشناسان حوزه فنی و همراهی سایر واحدها، بر عملکرد ماشین‌آلات و تاسیسات و رفع نواقص و استفاده بهینه از توان و پتانسیل موجود در شرکت، منجر به تولید با کیفیت، ایمن و توام با بهره‌وری بالا، خواهد شد.

 

pegah.ir/n/14389
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا