اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه خوزستان

در جلسه ارزیابی عملکرد پگاه خوزستان مطرح شد:

قناعت به شرایط موجود، عقبگرد است

حرکت توام با فراز و فرود در تولید و کیفیت محصولات پذیرفته شده نیست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در جلسه شورای عالی ارزیابی عملکرد پگاه خوزستان، با بیان این مطلب تاکید کرد: قانع بودن به شرایط موجود به معنای عقب گرد است و از همین رو باید توجه داشت که حرکت باید رو ه جلو مد نظر باشد چرا که توام با فراز و فرود در تولید و کیفیت محصولات پذیرفته شده نیست.

وی افزود: اجرای مصوبات کارگروه‌ها، از جمله کمیته عالی نظارت، بازارگردی‌ و نهادینه کردن کیفیت در محصولات، نقشه راهی برای پیشبرد و توسعه شرکت، است.

قدوسی تصریح کرد: یکی از سرفصل‌های توسعه پگاه خوزستان، تولید نوشیدنی‌های گازدار پیش از شروع تابستان است که جهشی مناسب برای این شرکت، محسوب می‌شود.

حمیدرضا سمیعی مشاور مدیرعامل و رئیس شورای عالی ارزیابی نیز افزود: با مشخص شدن موانع و سدها در مقابل توسعه شرکت پگاه خوزستان، صنایع شیر ایران شرکت‌های تولیدی و توزیعی پگاه خوزستان را یاری خواهد کرد تا این دو شرکت به جایگاه مطلوب خود در منطقه، برسند.

سیدحسین موسوی مدیرعامل پگاه خوزستان و مجتبی ابراهیمی مدیرعامل بازارگسترپگاه منطقه سه نیز، توضیحاتی در خصوص چالش‌ها و مشکلات پیش روی تولید و توزیع در منطقه خوزستان به مدیرعامل و شورا ارائه و در خصوص هدف گذاری‌ها و تکالیف و چشم انداز پیش رو به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

گفتنی است که شورای عالی ارزیابی عملکرد پگاه خوزستان، با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل، محمدرضا ویژه عضو هیئت مدیره و جمعی از معاونین، مدیران و مشاوران صنایع شیر ایران و مهدی صولی مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، برگزار شد.

 

pegah.ir/n/14366
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا