پرتال پگاه تهرانپگاه تهرانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

همایش مدیران حقوقی صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه تهران برگزار شد

همایش مدیران حقوقی صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همایش مدیران حقوقی صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه، با موضوع بورس و اوراق بهادار و داوری داخلی و بین المللی، با حضور اساتید برجسته، به میزبانی شرکت پگاه تهران، برگزار شد. در این همایش دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران، بر نقش مؤثر حوزه حقوقی در صیانت از اعتبار شرکت‌ها تأکید کرد و خواستار دقت و اشراف امور حقوقی به موضوعات مهم قراردادها و کمیسیون معاملات شد.
وی همچنین با اشاره به سیاست صنایع شیر ایران در ورود به بورس و فرابورس، گفت: این امر مستلزم شفافیت صورت‌های مالی بوده و لازم است امور حقوقی و قراردادها به این موضوع هم توجه ویژه‌ای داشته باشند. دکتر باروتکوب همچنین بر حفظ منافع شرکت‌ها در حوزه املاک و دارایی‌های راکد، توسط واحد حقوقی تاکید کرد.
همچنین کورش اردلانی مدیر امور حقوقی و املاک شرکت صنایع شیر ایران نیز خاطر نشان کرد، برای بهره‌گیری مناسب از پتانسیل‌های موجود در شرکت‌های گروه، کمیته حقوقی صنایع شیر ایران تشکیل و موضوعات حقوقی بصورت ویژه رسیدگی می‌شود.
سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز در افتتاحیه این همایش، بر جایگاه موثر واحد حقوقی در احقاق حق شرکت‌ها تأکید کرده، افزود: امور حقوقی نگهبان منافع سازمان است.
در پایان این همایش موضوعات و دغدغه‌های همکاران حقوقی مطرح و توسط مدیرعامل صنایع شیر ایران، بررسی شد.

pegah.ir/n/25275
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا