پرتال پخش سراسریپخش و بازارویژه‌ها

با هدف شفاف‌سازی استراتژی‌های فروش و‌ بازاریابی پگاه انجام شد:

برگزاری اولین جلسه کمیته هم افزایی بازار

با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، اولین جلسه کمیته هم افزایی بازار برگزار و خط و مشی کلان سازمان در این حوزه تعیین و تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه و با حضور علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل، جواد دلپسند سرپرست معاونت بازاریابی و فروش و محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید صنایع شیر ایران علاوه بر ارائه استراتژی معاونت بازاریابی، طرح‌های چرخه عمر محصولات، شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های تابعه و حدود اختیارات مدیران مناطق، بحث و بررسی شد.

در این جلسه مدیرعامل صنایع شیر ایران، اختیارات مدیران منطقه را عنوان و ضمن تعیین و تبیین خط مشی کلان سازمان، در خصوص میزان سودآوری شرکت صنایع شیر در سال جاری، چارچوب فروش و توزیع محصولات در سه سال آتی را بیان کرد.

محمدپور همچنین به ارائه راهکار در خصوص راه‌اندازی و توسعه دفاتر فروش، رفاهیات همکاران، طرح‌های فروش و… پرداخت.

جواد دلپسند نیز برنامه‌های خود در معاونت بازاریابی و فروش را ارائه و در خصوص ساده سازی سبد، طرح‌های توسعه فروش محصولات، برندینگ و… راهبردهای خود را بیان کرد.

گفتنی است، در این جلسه جمعی از مدیران و مشاور مدیرعامل صنایع شیر ایران و متخصصین حوزه بازار در مناطق پنجگانه، نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/20215
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا