پگاه اراکویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

عملکرد پگاه اراک و ارتقاء رتبه این مجموعه

عملکرد پگاه اراک و ارتقاء رتبه این مجموعه

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبدالامیر باروتکوب روزیکشنبه ۲۶ فروردین ماه با حضور معاونین و مدیران ارشد ستادی و تابعه با مدیران و کارکنان شرکت پگاه اراک دیدار کرد. در این دیدار وی ضمن تبریک سال جدید، گفت: ارتقاء جایگاه این شرکت از رتبه ۱۵ به رتبه ششم ستودنی است و با وجود مدیران جوان پگاه اراک می توان شاهد رشد بیش از پیش مجموعه شیر پاستوریزه پگاه اراک در بین شرکت های تابعه صنایع شیر ایران باشیم.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در ادامه ضمن تأکید بر کاهش بهای تمام شده محصولات تولیدی گفت: تولید محصولات جدید بر اساس نیاز بازار و همچنین بر پایه تحقیق و توسعه می تواند کمک شایانی به رشد این مجموعه کند.
رامین طهماسبی مدیرعامل شرکت پگاه اراک نیز ضمن خیر مقدم، گزارشی از عملکرد این شرکت در خصوص پروژه ها انجام شده و در حال اجرا ارائه و بر تلاش مدیران این مجموعه در راستای ارتقا جایگاه و افزایش بیشتر کیفی محصولات تاکید کرد.
شایان ذکر است در این بازدید حسن زنوزی معاونت هماهنگی و امور شرکت‌ها، جواد اورسجی مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل صنایع شیر ایران و عبدالله کاشانی زاده مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر و احمد صدیقی معاونت بازاریابی شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/25796
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا