اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه خوزستان

عملکرد پگاه خوزستان در کمیته ارزیابی بررسی شد

افزایش تولید و کیفیت محصولات؛ نقشه راه صنایع شیر ایران

دور دوم جلسه‌های کمیته ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران (پگاه)، با ارزیابی عملکرد شرکت شیر پاستوریزه خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس ادامه یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه، عبداله قدوسی مدیر عامل، ولی ملکی رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مشاورین شرکت صنایع شیر ایران، حضور داشتند.

عبداله قدوسی در این نشست، با اشاره به عملکرد پگاه خوزستان در حوزه کاهش قیمت تمام شده محصول و افزایش جذب شیرخام گفت: نگاه ویژه به ارزش سبد محصولات موضوع مهمی است که باید در کنار تامین مواد خام، افزایش تولید وکیفیت محصول و توسعه فروش داخلی و صادرات مد نظر مدیران این مجموعه قرار گیرد زیرا این موضوعات به عنوان شاخص‌های کلیدی صنایع شیر ایران مطرح است و باید به‌عنوان نقشه راه پیش روی تمام شرکت‌های تابعه قرار داشته باشد.

وی افزود: پارامترها و شاخص‌های بررسی شرکت‌ها در اختیار کمیته‌ نظارتی قرارداده شده تا بررسی و پایش تحقق و عدم تحقق برنامه‌ها مشخص شود و برای برنامه‌ها و مصوباتی که اجرا نشده با تعیین بازه زمانی، برنامه‌ریزی اجرایی شود.

ولی ملکی رئیس هیات مدیره صنایع شیر ایران هم با اشاره به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا، گفت: در این شرایط و با مدیریت اصولی نه تنها شاهد کاهش فروش نبوده‌ایم بلکه آمارها حاکی از توسعه فروش داخلی است و همچنان انتظار رشد بیشتر و تحقق برنامه‌هاو بودجه‌بندی مورد نظر است.

موسوی مدیر عامل پگاه خوزستان نیز با تشریح شرایط شرکت از ضرورت عارضه یابی فروش یاد کرد و ادامه داد: دوره وصول مطالبات کاهش داشته و در زمینه تولید هم علاوه بر کاهش قیمت تمام شده محصولات توانستیم دریافت شیرخام خود به عنوان ماده اولیه تولید را افزایش دهیم و در مرداد ماه بیشترین میزان شیرخام دریافت شده است.

pegah.ir/n/12924
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا