پگاه همدان

در راستای اجرای طرح توزیع شیر مدارس صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان همدان

در راستای اجرای طرح توزیع شیر مدارس صورت گرفت: انعقاد تفاهم نامه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان همدان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در آئین انعقاد تفاهم نامه توزیع شیر در مدارس دولتی استان همدان با اعلام این خبر گفت: نظر به تاکید رئیس جمهور، تفاهم نامه توزیع شیر در مدارس استان با شرکت شیر پگاه همدان منعقد شد. شیدایی افزود: قطعاً توزیع شیر رایگان در مدارس استان باعث سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان و تأمین اصلی ترین نیازهای تغذیه‌ای دانش آموزان خواهد شد
محمد رضا سرائیان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان نیز با اشاره به فرهنگ مصرف شیر و فراورده های شیری در جامعه خصوصا قشر دانش آموز اظهار داشت: شرکت صنایع شیر ایران در طول ۶۹ سال سابقه خود همواره پیشتاز در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حفظ ارتقاء سلامت مردم با تولید محصولات سلامت محور را در دستور کار خود قرارداده است.
وی تاکید کرد: ارتقاءسلامت فرزندان این سرزمین در راستای حفظ امنیت غذایی از اولویتهای اصلی تمام دلسوزان کشور بوده و برند پگاه بعنوان همکار همیشگی وزارت آموزش و پرورش در این پروژه ملی به نحو شایسته همکاری می نماید. در خصوص توزیع و تولید شیر مدارس در استان همدان نیز ضمن اعلام آمادگی نمود و گفت: با برنامه ریزی صحیح و با تکیه بر دانش و تجربه همکاران پگاه انجام خواهد شد.
شایان ذکر است: در این مراسم معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، مدیران جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین استانی و معاون و مدیران شرکت پگاه حضور داشتند.

pegah.ir/n/25344
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا