بورسپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان با حضور دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، محمد علی کارگر مطلق بعنوان نماینده شرکت صنایع شیر ایران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده بازرس قانونی در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح برگزار و همزمان به صورت زنده پخش شد.
این مجامع با حضور ۷۶.۹درصد صاحبان سهام و به ریاست محمدعلی کارگر مطلق به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران، غلامرضا زینلی به نمایندگی از شرکت های پگاه گلستان، پگاه گلپایگان، پگاه آذربایجان غربی و پگاه اصفهان به سمت ناظر مجمع، یگانه پاشایی به نمایندگی از شرکت های بازرگانی صنایع شیر ایران، آتیه پگاه، پگاه همدان، پگاه کرمان، و پگاه تهران به سمت ناظر مجمع و سید عباس هاشمی به سمت منشی مجمع، برگزار شد.
در مجمع عمومی فوق‌العاده حسب الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصویب شد، در مجمع عمومی عادی سالیانه پس از استماع دستور جلسه و ارائه گزارش فعالیت هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ توسط مدیرعامل شرکت و قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت توسط نماینده بازرس قانونی و پس از بحث و بررسی تصمیمات و تکالیف، به اتفاق آراء سهامداران حاضر در مجمع اتخاذ گردید. صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ شامل صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی مورد بررسی مجمع قرار گرفت و با عنایت به مذاکرات بعمل آمده در مجمع عمومی و نکات مندرج در صورت خلاصه مذاکرات، تصمیمات و تکالیف مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای سال مالی یاد شده، تصویب شد.
در این جلسه محمد علی کارگر مطق ضمن قدردانی از زحمات هیأت مدیره و کارکنان شرکت پگاه خراسان از حمایت های دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) و دکتر علیخانی سرپرست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در جهت پیشبرد اهداف و سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی قدردانی کرد.
سید عباس هاشمی مدیر عامل پگاه خراسان نیز ضمن تشکر از حمایت های سازنده و رهنمودهای موثر دکتر باروتکوب، پروژه های زیر ساختی و توسعه محور پگاه خراسان در راستای تولید محصولات دانش بنیان و تاسیسات زیر بنایی و پشتیبانی را از برنامه های اصلی سال جاری عنوان و ابراز امیدواری کرد در سایه همگرایی و کار تیمی همه پرسنل تلاشگر پگاه خراسان، بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این شرکت باشیم. همچنین وی پیرو توجه و تمرکزی که با عنایت به رهنمودهای موثر و سازنده دکتر باروتکوب مدیرعامل محترم صنایع شیر ایران در حوزه فروش و بازار رخ داده، از همکاران شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه منطقه ۲ نیز بابت عملکرد رو به رشد این حوزه قدردانی کرد.
شایان ذکر است که در این مجمع برای اولین بار در شرکت های تابعه صنایع شیر ایران امکان ثبت رای الکترونیکی برای سهامداران فراهم آمده بود.

pegah.ir/n/24105
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا