پگاه خراسانمسئولیت اجتماعیاخبار صنایع شیر ایران

گرامیداشت روز جهانی شیر در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

گرامیداشت روز جهانی شیر در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به مناسبت روز جهانی شیر و در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه شیر پاستوریزه پگاه خراسان، بسته محصولات لبنی و شیر طعم دار این مجموعه تقدیم مددجویان آسایشگاه معلولین ذهنی بی سرپرست شهید بهشتی مشهد شد.
در این برنامه سید عباس هاشمی مدیرعامل پگاه خراسان ضمن تبریک روز جهانی شیر و تأکید بر مصرف لبنیات سالم و پاستوریزه برای همه اقشار جامعه، افزود: متاسفانه در زمینه مصرف لبنیات معمولا نگاه ها به افراد سالم معطوف شده و این فرشتگان زمینی که خداوند به امانت در بین ما قرارداده کمتر مورد توجه قرار می گیرند به همین دلیل در روز جهانی شیر فرصت را مغتنم شمرده و گامی هرچند کوچک در راستای خدمت به این عزیزان برداشته شد.
محمد هادی اشرافی بجستانی مدیرعامل موسسه نیز ضمن قدردانی از حمایت های شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان و تبریک روز جهانی شیر، گزارشی از فعالیت ها و خدمات این موسسه در راستای خدمت به مددجویان ارائه داد.
شایان ذکر است این برنامه با حضور ابوالفضل مزنگی مدیر روابط عمومی پگاه خراسان برگزار شد. آسایشگاه معلولین ذهنی شهید بهشتی بعنوان زیر مجموعه موسسه خیریه بوستان شکوه مهر بزرگترین مجموعه نگهداری معلولین ذهنی رها شده و بی سرپرست پسر در استان خراسان رضوی می باشد که در حال حاضر حدود ۲۰۰ مددجو در آن سکونت دارند.

pegah.ir/n/24014
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا