پگاه آذربایجان شرقیاخبار صندوق بازنشستگی کشوریویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی صورت گرفت:

کلنگ زنی پروژه ۵ هزار رأسی کشت و صنعت سراب

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی صورت گرفت: کلنگ زنی پروژه ۵ هزار رأسی کشت و صنعت سراب

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی و در سال مزین به شعار « مهار تورم و رشد تولید»، آئین کلنگ زنی پروژه ۵ هزار رأسی کشت و صنعت سراب، برگزار شد. در این مراسم دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن ابراز خرسندی از ایجاد کشت و صنعت در منطقه شهرستان سراب به عنوان قطب لبنیات استان آذربایجان شرقی، گفت: در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب، شرکتهای کشت و صنعت علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار به زنجیره تأمین شیر خام نیز کمک می کنند.
در ادامه دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز با اشاره به پتانسیل این منطقه و شرایط مطلوب آب و هوایی برای توسعه صنعت دامپروری، گفت: بی تردید توسعه صنعت دامپروری و ایجاد کشت و صنعت در این منطقه، مقدمات اشتغال زایی در حوزه‌های مختلف تولید، کشاورزی و صادرات را فراهم آورده و با ایجاد مشاغل جدید و تولید محصولات با کیفیت « پگاه »، موجب رونق اقتصاد کشور و توسعه صادرات می‌شود.
دکتر داودی نماینده شهرستان سراب هم در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از سرمایه گذاری انجام شده در منطقه شهرستان سراب، از مساعدت دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و همکاری مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، قدردانی نمود.
سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، گفت: احداث مجموعه کشت و صنعت سراب علاوه بر تأمین شیر خام صنعتی مورد نیاز این شرکت می تواند به توسعه صنعت دامپروری استان کمک نموده و با ایجاد زنجیره ارزش، سبد محصولات تولیدی این شرکت در راستای تأمین امنیت غذایی مردم و توسعه صادرات، تکمیل تر می شود.
شایان ذکر است این مراسم با حضور دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، دکتر داودی نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی، دکتر جهانی فرماندار شهرستان سراب، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد.

pegah.ir/n/24171
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا