پگاه آذربایجان شرقی

در راستای ارتقای توان علمی و کاهش هزینه‌های پگاه برگزار شد

کلاس آموزشی UF به میزبانی پگاه تبریز

کلاس آموزشی نحوه تولید و نگهداری سیستم فنی پنیر UF ویژه کارکنان بخش تولید شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، در پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حسن کوچک زاده مدیر نگهداری و تعمیرات در این دوره آموزشی گفت: با توجه به تولید عمده محصول پنیر UF در مجموعه صنایع شیر ایران، نیازمند آموزش بیشتر همکاران در این حوزه در راستای صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های تعویض قطعات سیستم UF هستیم.

در این دوره که به همت واحد آموزش و خدمات علمی و مدیریت نگهداری و تعمیرات فنی صنایع شیر ایران به مدت دو روز در پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد، نکات کلیدی در زمینه نحوه تولید و نگهداری سیستم فنی پنیر UF ارائه شد.

فرید حسامی کجاباد سرپرست پگاه تبریز نیز ارتقای سطح دانش همکاران به‌ویژه در واحدهای تولید و فنی می‌تواند علاوه بر افزایش کیفیت محصولات تولیدی، در ارتقای بهره‌وری تجهیزات فنی هم موثر باشد.

وی همچنین در زمینه اثربخشی این دوره آموزشی، خواستار توجه بیشتر به نکات مطرح شده در این زمینه و انجام ممیزی پس از اعمال پروژه‌های بهبود در این بخش و ارائه گزارشات آن به دفتر مرکزی شد.

pegah.ir/n/21270
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا