پگاه اصفهاناخبار صنایع شیر ایران

کسب لوح و تندیس از سازمان غذا و داروی کشور توسط مجموعه شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

کسب لوح و تندیس از سازمان غذا و داروی کشور توسط مجموعه شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)،دکتر سیدحیدر محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در این همایش گفت: ۲۴ مهر ماه برابر با ۱۶ اکتبر توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد به عنوان روز جهانی غذا نامگذاری شده و در کشورمان هم از سنوات گذشته و هرساله سازمان غذا و دارو همایش روز جهانی غذا را با حضور حداکثری بخش های مختلف برگزار می کند.
دکتر محمود آل بویه مدیرکل امور فراوردهای غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو نیز در مراسم روز جهانی غذا که در دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران برگزار شد با اشاره به سالروز تأسیس سازمان خواروبار جهانی(فائو)، گفت: از سال ۱۹۸۱ همزمان با سالروز تأسیس فائو، روز جهانی غذا نام‌گذاری شد‌. وی همچنین افزود: غذا در ایران موضوعی چند وجهی بوده و سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و سازمان استاندارد هریک متولی بخشی از آن هستند.
وی با بیان اینکه شعار امسال روز جهانی غذا «آب غذا است، آب زندگی است، هیچکس را پشت سر نگذارید»، گفت: آب شیرین بی نهایت نیست و موظف به مصرف بهینه حتی یک قطره آن هستیم.
دکتر صادقیان امین، دبیر اجرایی همایش روز جهانی غذا نیز گفت: آب منشأ حیات است و بدون آن غذا و زندگی وجود نخواهد داشت. رشد سریع جمعیت، شهرنشینی، توسعه اقتصادی و تغییرات آب‌وهوایی منابع آب زمین را تحت‌فشار فزاینده‌ای قرار داده است. منابع آب شیرین به‌ازای هر نفر در دهه‌های گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است.
شایان ذکر است در پایان این همایش از واحدهای نمونه ملی از جمله مجموعه شیر پاستوریزه پگاه اصفهان به جهت مصرف بهینه آب و به طبع آن حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تقدیر شده و از طرف معاون وزیر و ریاست سازمان غذا و دارو لوح و تندیسی به پگاه اصفهان اهداء شد.

pegah.ir/n/25180
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا