آذربایجان غربی

در طرح ملی پایش بسته بندی ها رخ داد:

کسب عنوان واحد برگزیده استاندارد توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

در طرح ملی پایش بسته بندی ها رخ داد: کسب عنوان واحد برگزیده استاندارد توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در ارزیابی کمیته تخصصی انتخاب واحد های نمونه کیفی سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی به عنوان واحد برگزیده استاندارد در طرح ملی پایش بسته بندی ها، انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر شد.
مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی در این زمینه اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تصویب استانداردهای “کمیت فرآورده در بسته بندی ها” و “الزامات برچسب گذاری در پیش بسته بندی ها” طرح پایش کمی پیش بسته بندی فرآورده ها را در سطح کشور اجرا کرده است. وی گفت: این شرکت با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متخصص در زمینه کنترل اوزان محصولات تولیدی، گام های موثری در این زمینه برداشته است.
سید فضل اله قریشی همچنین گفت: نمونه برداری های متعدد در حین تولید و ترخیص محصول، حصول اطمینان از صحت اوزان از اقدامات موثر در این زمینه بوده است؛ بطوری که نمونه برداری های کارشناسان اداره کل استاندارد از سطح تولید و عرضه، حاکی از انطباق اوزان محصولات این شرکت با استانداردهای ملی می باشد. لذا در ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان ملی استاندارد ایران در هفته استاندارد از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

pegah.ir/n/25426
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا