پگاه تهراناخبار صنایع شیر ایران

کسب تندیس طلایی بهترین پنیر پروسس توسط پگاه تهران

کسب تندیس طلایی بهترین پنیر پروسس توسط پگاه تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیرایران (پگاه)، همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای صنایع شیر ایران که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران با نام پگاه وطن برگزار شد؛ همکاران پگاه تهران توانستند برگ زرین دیگری را به نام خود ثبت کنند و با رقابت در انتخاب بهترین پنیر پروسس با حضور محصولات سایر رقبا، رتبه برتر و تندیس زرین بهترین پنیر پروسس در بین ۱۷ شرکت را کسب و تندیس این مهم به علی ثباتی معاون تولید پگاه تهران، اهدا شد.
همچنین در این نمایشگاه خطوط تولید خامه اسپتیک، دستگاه فرم فیل سیل پنیر خامه ای و پنیر پیتزا توسط نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است در نمایشگاه دستاوردهای صنایع شیر ایران از محصولات دانش بنیان پگاه تهران نیز رونمایی شد و از معین حسنعلی زاده، رزیتا مجتهدزاده و عطیه حبیبی به دلیل مشارکت در پروژه پنیر پروسس و پدرام شیرودی و اردشیر نجفی در زمینه ساخت قطعات و ماشین آلات و همچنین از واحد فنی و مهندسی پگاه تهران به دلیل ساخت بیشترین قطعات و نوآوری ها، قدردانی شد.
گفتنی است در این مراسم که همزمان بصورت یادواره شهدا و ایثارگران نیز برگزار شده بود از حاج کاظم هادی بعنوان ایثارگر برتر و از خانواده شهید صائمی بعنوان شهید انقلاب شرکت صنایع شیر ایران تقدیر شد.

pegah.ir/n/22279
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا