پگاه گلستانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران مطرح کرد:

پگاه گلستان، هاب تولید مواد اولیه پودرشیرخشک نوزاد

مدیرعامل صنایع شیر ایران مطرح کرد: پگاه گلستان، هاب تولید مواد اولیه پودرشیرخشک نوزاد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید هفته گذشت خود از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان ضمن استماع گزارش عملکرد یکساله این شرکت با مدیران و کارشناسان این مجموعه دیدار کرد.
دکتر عبدالامیر باروتکوب گفت: مجموعه صنایع شیر ایران چند محصول در حوزه فنی را بومی سازی کرده و همچنین در شیر خشک نوزاد نیز به عنوان کالای استراتژیک قدم بزرگی برداشته است تا نیازمندی را به خارج کاهش دهد و امروز مولفه های اصلی این اتفاق در پگاه صورت گرفته است.
وی افزود: پگاه گلستان با توجه به توان فنی مهندسی و امکاناتی که دارد در زمینه تولید مواد اولیه پودر شیرخشک می تواند هاب تولید این محصول در صنایع شیر ایران باشد.
مهدی شکری سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان نیز ضمن خیر مقدم از روند تولید، صادرات، بازار، فروش و پروژه های توسعه ای و در دست اجرای این شرکت، گزارشی ارائه کرد. در پایان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان از نگاه مثبت و حمایت های بی دریغ دکتر باروتکوب، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و اعضاء هیئت مدیره، قدردانی کرد.
در ادامه هر یک از مدیران شرکت ضمن اعلام نقاط ضعف و قوت سال گذشته پتانسیل های،طرح های قابل اجرا شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان را در سال آتی اعلام کردند .
شایان ذکر است در این نشست دکتر باروتکوب که تبادل نظر دررابطه با موضوعات مختلف از سوی مدیران پگاه گلستان را به همراه داشت، رهنمودهایی در قالب برنامه های آتی شرکت و توسعه و پیشرفت پگاه گلستان را ارائه کرد.

pegah.ir/n/25627
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا