ویژه‌هاپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

پنجمین گردهمایی شوراهای اسلامی کار شرکت های تابعه صنایع شیر ایران برگزار شد

پنجمین گردهمایی شوراهای اسلامی کار شرکت های تابعه صنایع شیر ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این گردهمایی گفت: حضور دکتر عبدالامیر باروتکوب، که از بدنه بنگاه های اقتصادی تحت نظر دولت هستند؛ باعث رشد و بالندگی هرچه بیشتر مجموعه هایی همچون صنایع شیر ایران (پگاه)، خواهند بود.
دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز در این همایش ضمن قدردانی از میزبانی پگاه خراسان و حضور دکتر رعیتی فرد و سایر مدعوین، گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه نیروی انسانی و توسعه ای شرکت ها ارائه کرد. وی افزود؛ متاسفانه در ۱۰ سال گذشته هیچ گونه سرمایه گذاری در مجموعه صنایع شیر ایران صورت نگرفته و با هماهنگی های انجام شده در یکسال گذشته برای شرکت های تابعه، پروژه های سرمایه ای و توسعه ای در جهت افزایش سهم بازار و تولید مصوب شده که تحقق این امر مستلزم نگاه ویژه دولت و هماهنگی جهت اخذ تسهیلات کم بهره می باشد.
وی خاطر نشان کرد علی رغم محدودیت های موجود، ۱۲ شرکت از شرکت های تابعه با تکیه بر تخصص و توان نیروهای این مجموعه موفق به اخذ گواینامه دانش بنیان از نهاد علمی ریاست جمهوری شده اند و صنایع شیر ایران در حال دریافت عنوان شرکت پیشران در حوزه تولیدات لبنی است که این امر نمایانگر استعداد، توانمندی و پتانسیل موجود در این مجموعه است.
در این نشست، انتخابات شواری مرکزی صنایع شیرایران نیز صورت پذیرفت، به ترتیب اکثریت آرا ابوالفضل مزنگی از پگاه خراسان، محسن نامداری از پگاه فارس، مجید متقی از پگاه گلستان، احمد بدری تراکمه از پگاه آذربایجان شرقی و مرتضی رئیسی از شیر خشک نوزاد به عنوان اعضای اصلی و علی اکبر قاسمی، امیر دهقانی، محمد صالحی و سعید تیموری به عنوان اعضای علی البدل به مدت ۲ سال انتخاب و نوروزی از پگاه آذربایجان غربی نیز بعنوان رابط امور بانوان این شورا را همراهی خواهند کرد.
در پایان نیز از جلیل داوودی عضو بازنشسته شورای مرکزی، احمد بدری و یداله سقایی، ایثارگران عضو شوراها با اهدای لوح و تندیس یادمان گردهمایی تقدیر و همچنین از طرف منتخبین شورای اسلامی کار صنایع شیر به جهت مساعی ارزشمند حامد خدابخش پور با اهدای تندیس قدردانی شد. شایان ذکر است سید فخرالدین نژاد موسوی مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد امین بابایی مدیرکل اداره کار، خراسان رضوی و جمعی از معاونین و مدیران صنایع شیر ایران(پگاه) نیز در این جلسه حضور داشتند.

pegah.ir/n/25188
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا