پگاه آذربایجان شرقیاخبار صنایع شیر ایران

پنجمین کاروان ترویج بهره‌وری کشاورزی استان در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

پنجمین کاروان ترویج بهره‌وری کشاورزی استان در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، طی نشستی خبری با حضور مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز و جمع کثیری از اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری های داخلی و صدا و سیما، سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای پیشروی این شرکت، خواستار حمایت از « رشد تولید » و کمک به توسعه این مجموعه شد. 
مدیر عامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی همچنین اذعان داشت: موضوع پوکی استخوان یکی از بیماری‌هایی است که از طریق وزارت بهداشت نیز مطرح شده و از آنجایی که تولیدات ما مستقیم با سلامت جامعه در ارتباط است از این‌رو سعی داریم تا محصولاتی با کیفیت بالا و سرشار از ویتامین D۳ تولید کنیم و خدا را شکر اطمینان مردم برای خرید را هم کسب کرده‌ایم.
سید جلال هاتف در پایان گفت: متأسفانه مصرف نوشابه بسیار بالاتر از مصرف شیر در کشور است و قطعاً کوتاهی قد، پوکی استخوان، مشکلات گوارشی نیز بخشی از این کم مصرفی لبنیات در جامعه است.
شایان ذکر است بازدید از خطوط تولید و ارائه برنامه فرهنگسازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای خبرنگاران از دیگر برنامه های پنجمین کاروان ترویج بهره وری کشاورزی استان در پگاه آذربایجان شرقی بود. 

pegah.ir/n/25255
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا