پگاه آذربایجان شرقیورزشیاخبار صنایع شیر ایران

با مشارکت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد:

همایش جایزه بزرگ پرورش اندام قهرمانی کارگران استان با عنوان « تبریز کلاسیک »

با مشارکت شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد: همایش جایزه بزرگ پرورش اندام قهرمانی کارگران استان با عنوان « تبریز کلاسیک »

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این دوره از مسابقات پرورش اندام‌ در رشته های بادی کلاسیک‌، فیزیک، فیزیک کلاسیک، اسپورت، ماسکولار قهرمانی استان آذربایجان‌شرقی با حضور مسئولین اجرایی، مربیان، داوران بین المللی و علاقمندان به این رشته ورزشی در سالن همایش های بین المللی خاوران تبریز، برگزار شد.

حضور ‌تماشاگران علاقمند‌، جذابیت این دوره از مسابقات را دو چندان کرد و ورزشکاران در رقابتی نفس‌گیر و جذاب‌ به رقابت ‌در مقابل حریفان خود پرداختند که در پایان نفرات برتر کلیه اوزان معرفی شدند‌. در حاشیه این مسابقات از قهرمانان رقابت های بین المللی تجلیل، که با فیگور ورزشکاران در سطوح مختلف نیز همراه بود.
در این همایش همچنین ایستگاه تست سمپل محصولات پودری پگاه آذربایجان شرقی برپا و ضمن معرفی آخرین دستاوردهای این مجموعه در زمینه پودرهای تخصصی ورزشکاری، این تولیدات مورد استقبال بازدیدکنندگان این رشته قرار گرفت. ارائه پیشنهادات و درخواست جامعه ورزشی پرورش اندام برای تنوع بخشی بیشتر به محصولات پودری نیز بخش دیگری از این رویداد ورزشی بود. در پایان از ورزشکاران برتر با اهداء پودرهای ورزشکاری برند « پگاه »، تجلیل به عمل آورده شد.
شایان ذکر است شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات پودری در استان، محصولات پودری ورزشکاری تولید و عرضه می کند که به لحاظ ایمنی صنایع غذایی، ورزشکاران تناسب اندام با اطمینان آن را مصرف می کنند.

pegah.ir/n/24533
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا