پرتال پخش سراسری

مدیرعامل پخش سراسری در همایش آموزشی و تبادل نظر مدیران اداری و پشتیبانی 

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت پخش سراسری است

همایش آموزشی و تبادل نظر مدیران اداری و پشتیبانی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه با حضور احمد رضا پارسا به میزبانی منطقه یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران (پگاه)، همایش آموزشی و تبادل نظر مدیران اداری و پشتیبانی شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه با حضور احمد رضا پارسا مدیرعامل و رضا سخاوتی معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت پخش، غلامی مدیر بازارگستر منطقه یک، کوه‌نژاد مدیرعامل پگاه گیلان و سرابی مدیر اداری شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه به میزبانی منطقه یک و در فومن برگزار شد.

در این همایش احمد رضا پارسا مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه بیان داشت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت پخش سراسری است و توجه به این نیرو از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: توانمندی نیروی انسانی با آموزش‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در بخش‌های مختلف سازمان، گزینش و پرورش منابع انسانی توانمند به خصوص در بخش ویزیتوری و بازاریابی و موزعین، مدیر پروری و جایگزین پروری مناسب در سازمان با آموزش‌های مفید باید مورد توجه قرار گیرد.

پارسا با بیان اینکه نرخ خروج بازاریاب و ویزیتور و ورود به بازارهای رقابتی باید مورد توجه قرار گیرد از اهمیت پرداختن به دغدغه های معیشتی همکاران به خصوص در بخش‌های ضعیف‌تر اشاره کرده، افزود: باید پاداش‌ها مناسب با راندمان کاری و باعث ترغیب همکاران باشد.

مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه با بیان این که نسبت صف و ستاد باید مورد اصلاح قرار گیرد افزود: اختیارات به مدیران مناطق ابلاغ شده و آیین نامه یکسان سازی پور سانت‌ها در دست اقدام است. همچنین چارت سازمانی اصلاح شده و ساختار جدید سازمانی به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین غلامی مدیر منطقه یک با اشاره به اهمیت نقش کارمندان بخش اداری در تمامی شرکت‌ها گفت: معاونین و کارشناسان اداری و پشتیبانی نقش بزرگ و پررزنگی در نحوه انجام کار و روحیه دادن به همکاران در تمامی سطوح کاری دارند.

pegah.ir/n/21871
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا