اخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

عملکرد درخشان شرکت صنایع شیر ایران در سال گذشته بیان گر تلاش و همدلی همه همکاران است

نشست هم اندیشی مدیر عامل صنایع شیر ایران با پگاه تهران

سه شنبه ۱۹ فروردین ، با حضور مهندس قدوسی مدیر عامل ، جمعی از معاونین و مدیران شرکت صنایع شیر ایران ، با هدف ارائه گزارش عملکرد سال ۹۸ وتبیین برنامه و اهداف پیش روی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران نشست هم اندیشی با رعایت بالاترین نکات ایمنی و بهداشتی برگزار شد .
در این نشست که در آمفی تئاتر پگاه تهران صورت پذیرفت ، دکتر میر مدیر عامل ، جمعی از معاونین و مدیران پگاه نیز حضور داشتند .
مهندس قدوسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه از همه همکاران که با همدلی و وحدت علیرغم فراز و نشیب های پیش رو موجب عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته شدند ، قدردانی نموده ، تاکید کرد : رمز کسب این توفیقات عمل به سه عامل : توکل به خدا ، اعتماد به کار تیمی و کارشناسی و تکریم منابع انسانی بود که منجر شد در نیمه دوم سال گذشته در حوزه دریافت شیر خام ، صادرات و سودهی رکوردی قابل توجه در تاریخ صنایع شیر ایران ثبت شود . وی تصریح کرد : چابک سازی انجام شده در بستری مناسب نقشه راه سال ۹۹ صنایع شیر ایران را بگونه ای ترسیم کرده است که بتوانیم در حوزه های مختلف از جمله توسعه فروش داخلی نیز به توفیقات مناسبی دست پیدا کنیم تا سال جاری متمایزترین سال در تاریخ ۶۵ ساله صنایع شیر ایران باشد .
مدیر عامل صنایع شیر ایران همچنین بر یکپارچه سازی فرمولاسیون محصولات نیز تاکید کرد ، از همه شرکت های گروه این توقع می رود تا وحدت رویه را حفظ نمایند .
دکتر میر مدیر عامل پگاه تهران نیز ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه از همراهی ، حمایت شایسته و حسن توجه مهندس قدوسی و معاونین ایشان قدردانی نموده ،تصریح کرد : هم افزایی بوجود آمده در شرکتهای گروه منجر به حضور قدرتمند شرکت معظم صنایع شیر ایران خواهد شد و کسب توفقیقات سال گذشته نیز موید همین امر است .
در ادامه مدیر عامل پگاه تهران گزارش عملکرد شرکت در سال ۹۸ و برنامه های سال ۹۹ را ارائه و پیرامون چالشهای موجود پیشنهاداتی را بیان نمود.

 

 

pegah.ir/n/9071
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا