پگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

نشست هم اندیشی اعضای اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان برگزارشد

نشست هم اندیشی اعضای اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعضای اتحادیه صادرکنندگان استان خراسان رضوی ضمن بازدید از خطوط تولید، در نشستی به میزبانی شرکت شیر پاستوریز پگاه خراسان به بررسی آخرین وضعیت حوزه بازرگانی و صادرات و بیان دیدگاه های خود در این زمینه، پرداختند.
کاظم شیردل رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی با تحسین ظرفیت های شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در حوزه صادرات گفت: توسعه صادرات در کشورهای حوزه CIS و منطقه نیازمند همدلی و استفاده از ظرفیت های یکایک تجار و اعضای این اتحادیه در معرفی برندهای مطرح به مصرف کنندگان است.
علی الهی مقدم معاون بازرگانی و صادرات پگاه خراسان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت های اتحادیه مزبور گفت: توسعه صادرات به احیای اقتصاد استان و کشور کمک خواهد کرد. پگاه خراسان نیز به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران و برند معظم پگاه در شرق کشور به نوبه خود در توسعه بازارهای هدف صادراتی به اهداف خوبی دست پیدا کرده و از ظرفیت کشور های مجاور استان و حوزه CIS، تأکید دارد.
شایان ذکر است شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان بعنوان یکی از صادرکنندگان نمونه استانی ده سال اخیر، بعنوان عضو طلایی اتحادیه صادر کنندگان خراسان رضوی نیز انتخاب شده است.

pegah.ir/n/24964
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا