پگاه زنجانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

نشست مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان

نشست مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب ضمن بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، این اقدامات را مثبت ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان ساعی این مجموعه، ایجادفضای مطلوب برای کار و تلاش کارگران متعهد این مجموعه به منظور تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه برند معظم پگاه را بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری نمود در سایه الطاف الهی و همدلی و هم افزایی و تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم، رشد بیش از پیش تولید محصولات سلامت محور و تأمین نیاز مصرف کنندگان، باعث کسب توفیقات و اهداف تبیین شده پگاه زنجان خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران همچنین گفت: توسعه و رشد هر سازمانی با همدلی و هم افزایی کارکنان امکان پذیر است و شرکت پگاه زنجان با داشتن نیروی انسانی جوان و متعهد، سلامت کار و عملکرد مناسب، در سالهای اخیر توانسته یکی از شرکتهای برتر صنایع شیر ایران باشد.
محمدحسین عباسی مدیرعامل پگاه زنجان نیز ضمن قدردانی از نگاه مثبت و حمایت های بی دریغ دکتر باروتکوب، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و اعضاء هیئت مدیره، با ارائه گزارش عملکرد این شرکت از نیروی انسانی به عنوان موتور محرک سازمان یاد کرد و بر حفظ شأن و منزلت همکاران به منظور ایجاد انگیزش برای پیشرفت شرکت تأکید کرد.
شورای اسلامی کار پگاه زنجان نیز به نمایندگی از مدیریت و پرسنل این مجموعه به پاس حمایت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگری از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران تقدیر نمود. شایان ذکر است حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکت ها و علی بازگیر مدیر حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران نیز در این جلسه حضور داشتند.

pegah.ir/n/25524
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا