پرتال پخش سراسریپخش و بازارویژه‌هاپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

نشست مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با مدیران دفتر پخش سراسری بازارگستر پگاه – منطقه دو

نشست مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با مدیران دفتر پخش سراسری بازارگستر پگاه – منطقه دو

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این نشست تخصصی فروش دکتر عبدالامیر باروتکوب ضمن تأکید بر هماهنگی و انطباق برنامه ریزی فروش با استراتژی های شرکت، گفت: اهمیت برنامه ریزی به معنای تفکر پیشاپیش و پیش بینی راه حل های احتمالی آینده بوده و یکی از اهرمهای عالی این برنامه ریزی، رعایت دقیق بودجه فروش، هزینه های توزیع و فروش، تعیین مناطق فروش و ایجاد سهمیه های فروش برای فروشندگان، می باشد.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در ادامه ضمن ابراز رضایت و قدردانی از عملکرد بازارگستر پگاه منطقه ۲ با توجه به نوسانات قیمتی تیرماه، بر لزوم برنامه ریزی های بیشتر جهت کاهش ضایعات و راهکارهای لازم به منظور حل مسائل و ارتقاء توسعه فروش را مورد تأکید قرار داد.
محمد قادریان مدیر بازارگستر پگاه منطقه ۲ نیز در این نشست ضمن خیر مقدم، از حمایت های بی دریغ دکتر باروتکوب و معاونین و مدیران شرکت صنایع شیر ایران و همچنین مدیرعامل و مدیران شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، گزارش عملکرد ۵ ماهه بازارگستر پگاه منطقه ۲ را ارائه کرد.
شایان ذکر است محمد علی کارگر مطلق معاونت تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید،حسن زنوزی معاون هماهنگی و امورشرکتها صنایع شیر ایران، سعید عبدالهی نژاد مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، سید عباس هاشمی مدیرعامل پگاه خراسان، محمد مهدی گرجی مدیرعامل پگاه گلپایگان، رضا بهرامیان معاون فروش شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، جواد اورسجی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، قنبر مختاری مدیر حراست صنایع شیر ایران نیز در این جلسه حضور داشتند.

pegah.ir/n/24889
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا