ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

همزمان با دهه امامت و ولایت در قلب پایتخت برگزار شد:

مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر با مشارکت شرکت صنایع شیر ایران «پگاه»

همزمان با دهه امامت و ولایت در قلب پایتخت برگزار شد: مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر با مشارکت شرکت صنایع شیر ایران «پگاه»

 

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، در راستای گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم، شرکت صنایع شیر ایران به همراه عاشقان ولایت در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر با هماهنگی مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد مردمی غدیر، اقدام به برپایی ۲ موکب در ۲ نقطه مختلف از این مسیر ۱۰ کیلومتری در تهران نموده که شامل ایستگاه شماره یک ( مقابل درب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و ایستگاه شماره ۲ (دانشگاه تهران)، جهت پذیرایی از میهمانان و راهپیمایان مراسم با محصولات تولیدی از جمله شیر ساده و طعم دار، آب میوه و فرآورده های شیری پذیرایی به عمل آمد.
بر پایه این گزارش تعداد ۶۰ هزار عدد محصول سلامت محور پگاه در ایستگاههای این شرکت در بین مردم و راهپیمایان، توزیع و همزمان برنامه های متنوع شامل غرفه کودک، برگزاری مسابقه، اجرای برنامه تواشیح، اجرای سرود توسط گروههای مختلف و اجرای برنامه توسط چهره های معروف صدا و سیما در حوزه کودک و اجرای مسابقه نقاشی برای کودکان با محوریت عید سعید غدیرخم در غرفه های پگاه برگزار و همزمان در شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران در استان ها نیز برپایی مواکب با هدف خدمت رسانی به مردم و پذیرایی به مناسبت این عید سعید و فرخنده، انجام شد.
انعکاس این رویداد همزمان با پوشش صدا و سیما، حوزه های مختلف فرهنگی، مطبوعاتی و فضای مجازی نیز انجام پذیرفته است. مراسم جشن عید سعید غدیر خم، با عنوان مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر تهران در حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۶ تیر با فعالیت ۲۳۰۰ موکب، ۶۰ استیج مردمی برگزار شد. شایان ذکر است معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، اعضاء هیئت مدیره، معاون تولید، مدیران عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، شرکت صنایع بسته بندی پگاه، از غرفه های مربوطه بازدید و لوح یادبود این مراسم را امضاء نمودند. طبق رصد میدانی و تصاویر موجود، غرفه های صنایع شیر ایران( صندوق بازنشستگی و وزارت کار ) از پر استقبال ترین غرفه های حاضر بوده است.

pegah.ir/n/24395
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا