اخبار صنایع شیر ایران

در نشست ستاد مرکزی مقابله با کرونا پگاه تصویب شد

مقررات سخت‌گیرانه پگاه برای مقابله با موج جدید کرونا

ستاد اجرایی مرکزی مقابله با کرونا در شرکت صنایع شیر ایران به صورت ویژه تشکیل جلسه داد و مصوباتی تازه داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این جلسه به ریاست محمدعلی کارگر مطلق، رئیس ستاد مرکزی مقابله با کرونا برگزار و مواردی جدیدی با هدف کنترل شیوع کرونا در شرکت صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه، بررسی و به تصویب رسید.

برپایه این گزارش، تا دو هفته آینده، برگزاری تمامی جلسات غیر ضروری شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) و شرکت‌های تابعه با شرکت‌های بیرونی لغو و از ورود افراد متفرقه به این مجموعه‌ها، جلوگیری خواهد شد.

در این نشست، همچنین مصوب شد که رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی فردی لازم الاجراست و در صورت عدم رعایت این موارد، با متخلفین طبق ضوابط اجرایی ستاد ملی کرونا برخورد اداری و حراستی خواهد شد.

همچنین در دیگر مصوبات مقرر شد تا پذیرایی به شکل عادی تا اطلاع ثانوی متوقف، رویدادهای ضروری فقط به صورت آنلاین برقرار شده و مراقبت های پزشکی و بالینی با نظارت واحد کیفیت به بالاترین سطح خود ارتقا یابد.

گفتنی است، مصوبات این جلسه از طریق ستاد مرکزی مقابله با کرونا در شرکت صنایع شیر ایران، ابلاغ خواهد شد تا شرایط دور کاری و روش‌های اداری آن مد نظر مدیران مربوطه قرار گیرد .

شایان ذکر است که بر اساس مصوبات این جلسه، تصمیمات اتخاذ شده در دو فاز و در بازه دو هفته‌ای تا پایان آبان ماه و تصمیمات دو ماه آینده به اطلاع همکاران خواهد رسید تا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامتی همکاران و پیشبرد اهداف کاری تامین شود.

ستاد کرونا

pegah.ir/n/12313
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا