پگاه همدان

مراسم عزاداری سومین روز شهادت امام حسین ع در شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

مراسم عزاداری سومین روز شهادت امام حسین ع در شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، مراسم پرفیض زیارت عاشورا به همراه سخنرانی و مداحی در پگاه همدان، برپا شد.
محمد رضا سرائیان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ پگاه بویژه همکاران پگاه همدان در برگزاری مراسم سوم شهادت امام حسین(ع) گفت: این ایام متعلّق به سیّدالشّهدا (ع) که عرصه تجلّی کرامت حضرت اباعبدالله و اصحاب ایشان و بهره‌مندی همه عالم از برکات آن بزرگواران می‌باشد و پیام‌های این قیام عظیم که معنویت و خدمت به مردم می‌باشد را ارج نهاده و‌امیدوارم به برکت عزاداریتاسوعا و عاشورای حسینی و ذکر مصائب امام حسین (ع) و خاندان اهل بیت” وجدان جمعی” و تقویت روحیه “مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی” را برای همه عزاداران و سوگواران حسینی در بر داشته باشد.
وی تصریح کرد عاشورا با ولایت پذیری و توجه به ارزش ها معنا می یابد و همه با سرلوحه قراردادن سیره پاک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این راه گام بر می داریم.
این مراسم پرفیض به همراه صرف صبحانه، با حضور گسترده همکاران پگاه همدان در شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان برگزار شد. شایان ذکر است مردم همدان در روز ۱۲ محرم مصادف با سوم عاشورای حسینی مردم همدان به اقامه عزا می پردازند و باور دارند که شام غریبان عاشورا آغاز عزاداری برای امام حسین (ع) است و دسته های عزداری ها در همدان در سومین روز پس از واقعه عاشورا دوباره به خیابان می آیند و عزاداری می کنند.

pegah.ir/n/24682
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا