پگاه آذربایجان شرقیاخبار صنایع شیر ایران

با حضور مدیرحراست شرکت صنایع شیر ایران صورت گرفت:

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حراست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد

با حضور مدیرحراست شرکت صنایع شیر ایران صورت گرفت: مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حراست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، قنبر مختاری مدیر حراست شرکت صنایع شیر ایران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گفت: حراست مشاور خوبی برای مدیریت محسوب می شود و مدیران این حوزه باید از علم، تخصص، درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند.
اسماعیلی از مجموعه اداره کل حراست استان نیز در این مراسم، حفاظت از پرسنل و رسیدن به اهداف سازمانی را وظیفه حراست ها عنوان کرد و خاطر نشان شد؛ حفظ سلامت نیروی انسانی و کمک به رسیدن به اهداف سازمانی، مورد انتظار می باشد.
سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایتهای مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در راستای توسعه کارخانجات و گسترش خطوط تولید و ایجاد فضای مطلوب برای کار و اشتغال کارگران و کارکنان این مجموعه به منظور ارتقاء جایگاه برند معظم پگاه، این حمایتها را بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری نمود بتوانیم به رشد بیش از پیش تولید، کمک نماییم.
در پایان این مراسم علی نیکنام به عنوان مدیر حراست مجموعه پگاه آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات و تلاشهای ناصر عسگری در دوره تصدی این مسئولیت، قدردانی بعمل آورده شد.

pegah.ir/n/25095
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا