پگاه گلستانبورساخبار صنایع شیر ایران

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با حضور نماینده شرکت صنایع شیر ایران، در تاریخ دهم خرداد ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح برگزار و همزمان به صورت زنده پخش شد.
این مجامع با حضور ۷۴.۶۸ درصد صاحبان سهام و به ریاست حمید رضا سمیعی به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران، علی بازگیر به نمایندگی از شرکت های پگاه گیلان، زنجان،لرستان،همدان به سمت بازرس مجمع، رامین رهبان به نمایندگی از آتیه پگاه شیرخشک نوزاد ،کشت وصنعت دامپروری فارس به سمت ناظر مجمع و محمد رضا سهرایی سرپرست شرکت پگاه گلستان به سمت منشی مجمع، برگزار شد.
درمجمع عمومی فوق‌العاده حسب الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار برخی مواد اساسنامه اصلاح گردید، در مجمع عمومی عادی سالیانه پس از استماع دستور جلسه و ارائه گزارش فعالیت هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ توسط مدیرعامل شرکت و قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت توسط نماینده بازرس قانونی و پس از بحث و بررسی تصمیمات و تکالیف، به اتفاق آراء سهامداران حاضر در مجمع اتخاذ گردید. صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ شامل صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی مورد بررسی مجمع قرار گرفت و با عنایت به مذاکرات بعمل آمده در مجمع عمومی و نکات مندرج در صورتخلاصه مذاکرات، تصمیمات و تکالیف مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای سال مالی یاد شده، تصویب شد.
در این جلسه حمید رضا سمیعی ضمن تشکر از زحمات هیات مدیره و کارکنان شرکت ،پیگیری ویژه راه اندازی کشت وصنعت پگاه گلستان را که تامین کننده نیاز اصلی تولید شرکت و از تکالیف مجمع در سال گذشته بوده را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد در سایه همکاری همه پرسنل خدوم شرکت بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت این شرکت باشیم . همچنین وی از همکاران و عملکرد شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه منطقه ۲ نیز قدردانی کرد.
شایان ذکر است این مجمع با حضور صاحبان سهام ، نماینده مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و نماینده سازمان بورس ، برگزار شد.

pegah.ir/n/23911
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا