اخبار صنایع شیر ایران

لازمه تحقق اهداف عالیه شرکت صنایع شیر ایران، هم سویی و هماهنگی شرکت های تابعه در جهت منافع گروهی است

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران به نقل از پگاه فارس؛ مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری، جمعی از مدیران و معاونین شرکت صنایع شیر ایران، اعضای هیئت مدیره شرکت صبا جهاد از شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس بازدید کردند.

بنا به این گزارش، در این بازدید که منجر به ایجاد نشست هم اندیشی به منظور تعیین تکلیف وضعیت توزیع و نحوه قیمت گذاری شیرخام تولیدی مجتمع های کشت و صنعت پگاه گردید، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس گزارشی از عملکرد و شرایط موجود این شرکت و روند کمی و کیفی تولید شیرخام در مقایسه با سنوات قبل ارائه نمود.

این نشست هم اندیشی به تأکید مدیرعامل هلدینگ با هدف هم سویی و هماهنگی کلیه شرکت های تابعه برای هم افزایی به دور از منافع شخصی در جهت منافع گروهی تشکیل گردید.

علی رومی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در مجتمع دامپروری پگاه فارس، از پیشرفت های صورت گرفته و دستاورد های حاصل شده در این شرکت ابراز امیدواری کرد و به کلیه کارکنان تحت مدیریت هلدینگ تکلیف نمود برای حفظ و توسعۀ این سرمایه ملی و نیل به رشد و شکوفایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت تولید داخلی، رفع بیکاری ، حل مشکل رکود و مهار گرانی در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است، تلاش خود را در تمامی حوزه های کاری مضاعف کرده و الگوی اقتصاد مقاومتی که نماد برجستۀ الگوی اقتصاد اسلامی بوده، را سرلوحۀ کار و عمل خود قرار دهند.

گفتنی است؛ آمارهای موجود به روشنی نشان دهنده بهبود و ارتقاء چشمگیر، جهش و سیر تغییرات مثبت شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه فارس ظرف یک سال گذشته تاکنون در تمامی ابعاد کاری و بالاخص بخش تولید است. این مهم به پشتوانه حمایت های دلسوزانه، مستمر، همه جانبه و فراگیر مدیرعامل هلدینگ و هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران محقق گشته است. اگرچه این مجموعه ارزشمند بدلیل مشکلات نقدینگی و دوره طولانی مدت وصول مطالبات و شرایط حاکم بر بازار خرید و فروش شیرخام؛ دچار چالش های اساسی در تأمین مواد اولیه مورد نیاز، پرداخت اقساط بانکی معوق و انجام سایر امورات جاری است.

در پایان این گردهمایی، پس از بحث و تبادل نظر فراوان دستورالعمل واحد ، صریح و عادلانه ای در خصوص نحوه توزیع و قیمت گذاری شیرخام بر اساس شرایط کمی و کیفی تولید این موهبت الهی در مجتمع های کشت و صنعت پگاه و از طرفی ظرفیت دریافت شیرخام و شرایط مالی سایر شرکت های تولیدی تهیه شد که ضمن بررسی های کارشناسی و انجام تغییرات لازم، در آینده نزدیک از سوی هلدینگ به کلیه شرکت های تحت پوشش صنایع شیر ایران ابلاغ خواهد شد.

pegah.ir/n/3806
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا